تقدیر از سربازان نمونه نیروی انتظامی استان مرکزی

همزمان با دوم مهر ماه روز سرباز در مراسمی از سربازان نمونه نیروی انتظامی استان مرکزی تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارک، سرهنگ قدرت الله زمانی نژاد، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این مراسم که (2 مهر ) بعد از اجرای صبحگاه در نمازخانه ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی برگزار شد، ضمن تبریک روز سرباز به این عزیزان گفت: سربازدر نیروی مسلح از جایگاه والایی برخوردار است.


وی با اشاره به اینکه سربازان همواره در راستای برقراری نظم و امنیت آموزش دیده و تلاش می کنند، افزود: هدف از برگزاری این مراسم تقدیر از سربازان تلاشگر است که در شبانه روز برای تامین امنیت و آسایش مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی تلاش می کنند.

 

سرهنگ زمانی نژاد با اشاره به اینکه در این راستا از 40 نفر از سربازان تلاشگر و نمونه تقدیر می شود، خاطرنشان کرد: این عزیزان افرادی هستند که در زمینه های مختلف ایثار و شهادت، فداکاری، شجاعت، ابتکار و خلاقیت و نظم و انضباط اجتماعی خدمات شایسته ای داشته اند.


معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: گلباران گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از جمله برنامه های نیروی انتظامی در روز سرباز است.


سرهنگ زمانی نژاد ادامه داد: برگزاری جلسه سخنرانی و پرسش و پاسخ، برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در نمازخانه ستاد، نمایش فیلم با عنوان وقت استراحت از تولیدات نیروی انتظامی، تجلیل از سرباز جانباز نیروی انتظامی و حضور در منزل سرباز شهید افشین عبدی که در درگیری با اشرار و قاچاقچیان به شهادت رسیده و دلجویی از خانواده ایشان را از جمله برنامه های این روز است.


پایان پیام/

کد خبر 175649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha