انتقاد نرم و سازنده سبب پویایی جامعه است

خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: انتقاد سازنده سبب تحول، پویایی و حرکت رو به پیشرفت جامعه و همچنین سلامت و سعادت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار عزیز الله ملکی، فرمانده انتظامی استان مرکزی(15 مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان مرکزی که به مناسبت روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی در سالن جلسات این فرماندهی برگزار شد، گفت: انتقاد سازنده همچون باران با طراوتی است که با آمدن خود همه جا را تازه و زنده می کند و اگر این باران شدید باشد به تخریب می انجامد.


وی خبرنگاران را قشر مظلوم و زحمت کش جامعه دانست و افزود: شما عزیزان برای کسب یک خبر هزار راه را رفته و هزارن در را می کوبید.

 

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی ادامه داد: خبرنگاران همواره یار و یاور نیروی انتظامی در برنامه های مختلف بوده و با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در راستای شفاف سازی و آگاهی رسانی به مردم تلاش کرده اند.


سردار ملکی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش های سبز پوشان نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم وانضباط، در جامعه اشاره کرد و گفت: نیروهای پلیس شبانه روز برای آرامش و امنیت جامعه تلاش می کنند.


در این مراسم که با حضور مادر شهید علیرضا شاملو، اولین شهید خبرنگار استان مرکزی برگزار شد، از ایشان و همچنین خبرنگاران حوزه انتظامی با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 391160

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha