بهره گیری از ظرفیت های دینی و فرهنگی در ایجاد آرامش و نظم ضروری است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: بهره گیری از ظرفیت های دینی و فرهنگی و اجتماعی در ایجاد آرامش و نظم در جامعه ضروری است که در این راستا سبز پوشان نیروی انتظامی حافظان امنیت و آرامش مردم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی امروز (13 مهر) در آیین افتتاح برنامه های هفته ناجا که در سالن اجتماعات فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد، گفت: زحمت کشان نیروی انتظامی با مجاهدت و از خود گذشتگی برای آرامش و آسایش افراد جامعه در تمام زمان ها تلاش می کنند.


وی افزود: نیروی انتظامی با بهره گیری از ظرفیت های مختلف دینی، فرهنگی و اجتماعی و مسئول سازی در راستای تحقق اهداف نظام تلاش می کند.


فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: امید است نیروی انتظامی بتواند شرایط مطلوبی را برای امنیت خاطر مردم فراهم کند.


سردار مجتبایی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار است، که با مهربانی و دلسوزی برای آرامش عمومی جامعه و آسایش مردم تلاش می کند.


وی گفت: موفقیت های که نیروی انتظامی داشته و مقام هایی که در سطح کشور به دست آورده در سایه همکاری و همراهی مردم با این افراد است.

 

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی ابراز امیدواری کرد: با انجام اقدامات و وظایف مربوط به نیروی انتظامی بتوانیم صادقانه به مردم خدمت کنیم و شرایط مطلوبی را برای مردم فراهم کنیم.


سردار مجتبایی با اشاره به فعالیت پلیس فتا در کشور و همچنین در استان مرکزی خاطر نشان کرد: در عصر حاضر به واسطه وجود وسایل ارتباطی نوین و جرایم شکل و شرایط دیگری به خود گرفته است که نیروی انتظامی هم باید به منظور جلوگیری از جرایم هم پای این تخلفات حرکت و از آنها جلوگیری کند.


فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد: پلیس فتا و فعالیت های قابل توجه آن را به نحو مطلوب به اقشار جامعه معرفی کنیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 72333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha