آمادگی ترافیکی نیروهای انتظامی در شب های قدر

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آمادگی ترافیکی نیروی انتظامی در شب های قدر خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل امیدی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت:‌ با اشاره به فرا رسیدن شب های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) از آمادگی راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در این شب ها خبر داد.

 

وی با اعلام محدودیت های ترافیکی لیالی قدر در اراک، افزود: محدودیت ترافیکی در شب های قدر از ساعت 21 تا پایان مراسم در برخی نقاط پر تردد سطح شهر اراک اجرا می شود.
 

سرهنگ امیدی با بیان اینکه این محدودیت ها در خیابان های شهید بهشتی، میرزای شیرازی حوالی مسجد سید ها و میدان آزادی اجرا می شود، افزود: این نقاط نقاط پر تردد شهر است که در ایام شب های قدر عزادارن بیشتر در مساجد این محله ها حضور می یابد.
 

این مقام مسئول ادامه داد: در نقاط ذکر شده، از ساعت 21 تا پایان مراسم شب احیا به منظور امنیت ترافیکی عابران تردد تمامی خودروها ممنوع است.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: محدودیت مسیرهای منتهی به مصلی بیت المقدس اراک در صورت بار ترافیکی و به صورت مقطعی خواهد بود.
 

سرهنگ امیدی ادامه داد: محدودیت ترافیکی صبح و عصر روز شنبه همزمان با روز شهادت حضرت علی (ع) نیز در اکثر معابر منتهی به مرکز شهر اجرا می شود.
 

وی گفت: با توجه به در نظر گرفتن سرویس رفت و برگشت رایگان توسط سازمان اتوبوسرانی اراک همشهریان عزیز جهت تردد در شب های قدر از وسایل نقلیه عمومی استفاده نمایند و همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته باشند.
 

این مقام مسئول افزود: شب های قدر فرصتی برای ارتقاء معرفت و بصیرت است که باید با آرامش و امنیت خاطر برگزار شود که در این راستا نیروی انتظامی با اجرای محدودیت های ترافیکی و انتظامی این امر را برای عزاداران میسر می کند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 386171

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha