اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی و آموزشی در هفته ناجا

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی از اجرای بیش از 70 برنامه فرهنگی و آموزشی، همزمان با هفته ناجا در این استان خبر داد.

سردار کاظم مجتبایی، فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از 13 مهر ماه با شعار سهم من در امنیت و آرامش آغاز می شود، به خبرنگار شبستان گفت: مخاطبان ما در این هفته پنج گروه مردم، مسئولان، کارکنان ناجا، خانواده ناجا و مجرمان هستند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: امید است که بتوانیم در هفته ناجا پلیس دانش بنیان، فناور، مقتدر، منظبت و هوشمند را به نمایش بگذاریم.

 

سردار مجتبایی، توسعه و تعمیق پلیس جامعه محور، ایجاد رابطه حداکثری با مراجع و دستگاه های دولتی و رسانه ها به منظور بهره گیری از ظرفیت های دینی و نظم و امنیت و آرامش، رشد و توسعه برنامه های آموزشی، پلیس مدرسه محور، مسجد محور و محله محور، احترام به حقوق شهروندی، جلب مشارکت مراکز پژوهشی و علمی برای اجرای برنامه های هدفمند، تعالی رفتار و توجه به منزلت کارکنان با توجه به کرامت انسانی و همچنین معرفی پلیس فتا را از جمله اهداف نیروی انتظامی در هفته ناجا عنوان کرد.

 

وی افزود: نیروی انتظامی در صدد است با سطوح مختلف اجتماع ارتباط برقرار کند و آموزش های کاربردی را در جهت پیشگیری در جامعه تبیین کند.


سردار مجتبایی خاطر نشان کرد: هر چه مردم در جامعه خود خطرات و آسیب های اجتماعی را بشناسند می توانند مسئولان انتظامی را در راستای امنیت و آرامش یاری کنند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به جرایم اینترنتی، اضافه کرد: با وجود اینترنت و سایت های مختلف و وجود کاربران بسیار فضا تغییر کرده است و مجرمان می توانند با استفاده از اینترنت و نرم افزار های مختلف به تخریب اجتماع و ایجاد مسائل اخلاقی کنند.


پایان پیام/

کد خبر 71527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha