جلوگیری از رسوخ دشمنان به مرزهای اعتقادی ضروری است

فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی گفت: جلوگیری از رسوخ دشمنان به مرزهای اعتقادی و فرهنگی ملت ایران به ویژه نسل جوان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار کاظم مجتبایی، فرمانده نیروی انتظامی استان مرکزی، (10 مهر) در جلسه شورای اداری استان مرکزی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: دشمنان جمهوری اسلامی بعد از اینکه در جنگ مسلحانه در برابر این کشور مقتدر شکست خوردند در صدد برپاکردن جنگ فرهنگی برآمدند.

 

وی با اشاره به افزایش وسایل ارتباط جمعی و استفاده همگان از آن، افزود: مسئولان و مردم باید در این راستا کوشا باشند و از رسوخ فرهنگ غلط غرب به درون خانه ها جلوگیری کنند.

 

سردار مجتبایی ادامه داد: در راستای مقابله با جنگ نرم و جرایم رایانه ای پلیس فتا در کشور راه اندازی شده است که این نیروی خدمتگذار همواره به مسایل و جرایم اینترنتی همانند جرایم دیگر رسیدگی می کند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: هفته نیروی انتظامی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از 13 مهر ماه با شعار اسهم من از امنیت و آرامش به مدت یک هفته آغاز می شود.


وی در ادامه با اشاره به اینکه اهداف این همایش بسیار متنوع است، افزود: این اهداف در راستای مسئولیت ها و. ماموریت های سبزپوشان نیروی انتظامی صورت می گیرد.

 

سردار مجتبایی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه همه افراد جامعه در برقراری نظم و امنیت دخیل هستند، ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی مسئولیت همه دستگاه های اعم از دینی، فرهنگی و اجرایی در برقراری نظم در جامعه مشخص می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 71442

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha