اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان مرکزی

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از پلمپ 980 واحد صنفی متخلف در استان مرکزی طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

سرهنگ احمد عباسی، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی به  خبرنگار شبستان در اراکف گفت: جلوگیری از عرضه کالای قاچاق،برخورد با اصنافی که اقدام به عرضه پوشاک یا اقلام نامناسب و غیر اسلامی کرده ویا قوانین و مقررات مجمع امور صنفی را رعایت نمی کنند.


وی اضافه کرد: همچنین اصنافی که محل وقوع جرائم از جمله توزیع مواد مخدر ،مواد محترقه و یا اعمال خلاف شئونات اسلامی باشند از مهمترین اهداف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در نظارت بر عملکرد اصناف است.


رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: در همین راستا در شش ماهه اول سال جاری 980 واحد صنفی متخلف توسط اداره اماکن پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در استان مرکزی پلمپ شده که 533 واحد صنفی در شهرستان اراک و مابقی در سایر شهرستان ها بوده است.


************
کشف 40 فقره موتورسیکلت مسروقه وانهدام باند سارقان موتورسیکلت در شهرستان محلات

 

با دستگیری3عضو باند سارقان موتور سیکلت در شهرستان محلات استان مرکزی 40 فقره سرقت در این زمینه کشف شد.


سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان محلات در توضیح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی یکی از سارقان وانجام تحقیقات محسوس و نامحسوس درباره وی متوجه شدند با همدستی فرد دیگری اقدام به سرقت منزل و موتورسیکلت در سطح شهرستان می کند.


سرگرد فرامرز گودرزی گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در منزل خود و در حال استعمال مواد مخدر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.


وی افزود: متهم پس از بازجویی های فنی و پلیسی ضمن اعتراف به سرقت منزل اذعان داشت: از سال 1387 با همدستی دو نفر دیگر که یکی از آنها برادرش بوده و در حال حاضر در زندان به سر می برد 40فقره موتورسیکلت در سطح شهرستان محلات و شهرستان های اطراف سرقت کرده است.

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان محلات عنوان داشت: در تحقیقات بعدی مشخص شد سارقان موتورسیکلت های مسروقه را به فردی مالخر دریکی از استان های همجوار با بهای اندکی به فروش می رسانده اند که وی نیز شناسایی و دستگیر شده و به بزه ارتکابی اعتراف کرد.


***************
توقیف محموله کالای غیر مجاز در شازند

 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند استان مرکزی از توقیف یک محموله کالای غیر مجاز در محور شهرستان ازنا به اراک خبر داد.


سرگرد احمد رضا چگنی گفت:ماموران پاسگاه انتظامی "قره کهریز" شهرستان شازند به یکدستگاه کامیونت ایسوزو که از استان های غربی به سمت اراک در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند .

 

وی افزود: ماموران انتظامی بار خودرو را مورد بازرسی قرار دادند و تعداد قابل توجهی کالای غیر مجاز کشف و ضبط کردند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان گفت:در همین راستا یک نفر متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

پایان پیام/

 

کد خبر 188539

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha