اتحاد جهان اسلام جهت مقابله با دسیسه های دشمنان ضروری است

خبرگزاری شبستان:معاون تبلیغ حوزه علمیه کشور، گفت: مسلمانان باید با اتحاد و برادری دشمن ظالم باشند و به مظلوم کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمد حسن نبوی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کشور امروز در جمع راهپیمایان روز قدس در خرم آباد گفت: عموم مردم آزاده جهان اعمال وحشیانه صهیونیسم در نوار غزه را محکوم می کنند.


وی با بیان اینکه تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسرائییل قدرت برتر بود، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران همه جهانیان جنایات اسرائیل را متوجه شدند.


حجت الاسلام نبوی، با اشاره به تدبیر معمار کبیر انقلاب در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، اظهار داشت: با حمایت ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسیطین جهانیان متوجه جنایات صهیونیست ها شدند.


وی با اشاره به جایگاه ایران در عرصه بین المللی، بیان کرد: قدرت ایران در عرصه بین المللی قدرتی است که آمریکا نمی تواند در این زمینه مبارزه کند.


معاون حوزه های علمیه کشور، با بیان اینکه برخی پیشنهادهای مزحکی می دهند، ادامه داد: این گروه پیشنهاد می دهند از مظلوم دفاع نکنیم، تا آمریکا بتواند مسلمانان را قتل عام کند.


وی افزود: ملت ایران خطاب به این افراد اعلام می کند، آدرس غلط به مردم ندهید، مشکلات اقتصادی به خاطر تحریم نیست.


حجت الاسلام نبوی ابراز داشت: اگر مشکلات اقتصادی به خاطر تحریم بود، چرا امروز آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی مشکل اقتصادی دارند.


وی بیان کرد: تحریم نه تنها باعث بدبختی ما نیست، بلکه موجب رشد و خودکفایی مملکت در بسیاری از زمینه ها شده است.


معاون حوزه های علمیه کشور، تصریح کرد: گاهی ماهم مثل داعشی های که در خدمت آمریکا هستند، انجام می دهیم.


وی با تاکید بر ضرورت اتحاد شیعه و سنی، عنوان کرد:داعشی های امریکایی با دشمن جلوه دادن شیعه و سنی و به جان هم انداختن شیعه و سنی جان خیلی ازآدم ها را با ایده سوء استفاده از دین به خطر می اندازند.


اتحاد شیعه و سنی راه نجات مسلمانان است


حجت الاسلام نبوی، با بیان اینکه مردم فلسطین اهل سنت هستند، اظهار داشت: اما ایران اسلامی از این مردم مظلوم دفاع می کند و شیعیان و اهل تسنن را برادر می داند.


وی افزود: به لطف الهی تجهیزات پشرفته اسرائیل جلو دار مقاومت جوانان غزه نخواهد بود و پیروزی با مظلومان غزه است.


معاون حوزه های علمیه کشور، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید با اتحاد و برادری در مقابل ظالم دشمنی کنند و به مظلوم کمک کنند.


وی با اشاره به راهپیمایی های ملت ایران اسلامی، افزود: ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی ها حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام می کنند.


حجت الاسلام نبوی بیان کرد: اگر این راهپیمایی های مردمی نبود آمریکا و اسرائیل مدت های قبل پیش به کشور ما حمله می کردند.


وی افزود: از دیگر دستاوردهای راهپیمایی این است که صهیونیست ها و استکبار بدانند که در دنیا جمعیتی به این عظمت از صهیونیست و اعمال وحشیانه آنها متنفر است.


سخنران روزقدس در خرم آباد، ادامه داد: بچه های حزب الله با ایده های انقلاب اسرائیل را از جنوب لبنان بیرون انداختند که به امید خداوند متعال از فلسطین هم بیرون خواهند راند.


حجت الاسلام نبوی با بیان اینکه کل کشورهای عربی تا زمان پیروزی لبنان نتوانستند صهیونیسم را اخراج کنند، گفت: چهره منفور آمریکا و اسرائیل در جهان نمایان است.


پایان پیام/

کد خبر 388798

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha