اسلام، مردم، ولایت فقیه سه رکن اصلی حفظ نظام اسلامی است

خبرگزاری شبستان: دکتر سید صدرالدین شریعتی، در جمع مردم ایلام در راهپیمایی روز قدس، گفت: اسلام، مردم، ولایت فقیه سه رکن اصلی حفظف تداوم و اقتدار امروز نظام اسلامی در سطح جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، دکتر سید صدرالدین شریعتی، ظهر امروز(3 مرداد) در پایان راهپیمایی مردم ایلام در روز جهانی قدس، اظهار کرد: مهمترین عواملی که باعث شد نظام اسلامی امروز با اقتدار در صف اول مبارزه با استکبار و صهیونیزم باشد، مردم، ولایت فقیه و اسلام است.


وی، با بیان اینکه نظام سلطه جهانی از بیداری اسلامی و اسلام واقعی در هراس است، افزود: امروز نظام سلطه و استکبار جهانی با مسائل فرهنگی به جنگ اسلام و نظامی اسلامی آمده است و از اینکه ایران اسلامی مرکز این بیداری در سراسر جهان بوده، همواره دچار وحشت است.


سخنران روز جهانی قدس در ایلام، ابراز کرد: امروز استکبار جهانی با استفاده از ماهواره ها و جنگ فرهنگی به دنبال تغییر معانی اخلاقی،دینی و مسائل خانوادگی است که لازم است مسئولان هوشیاری لازم را در این خصوص داشته باشند.


شریعتی، گفت: امروز در تمامی کشور های جهان برای ماهواره هایی که بالای سر ما هستند و به صورت شبانه روز برنامه پخش می کنند فیلتر وجود دارد، مگر می شود که ما مسلمان باشیم و بگوییم فیلتر نمی خواهیم.


وی، افزود: توجه به مسائل فرهنگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، برخی می گویند مردم را به زور به بهشت نبریم، اما این افراد باید توجه داشته باشند که ما نیز نباید راه جهنم را برای مردم باز کنیم.


سخنران روز جهانی قدس در ایلام، در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به تحولات گوناگون انقلاب از سال 42 تا کنون، اظهار کرد: اگر نگاهی به گذشته داشته باشیم می بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی با چه حوادث بزرگی دست و پنجه نرم کرده است.


شریعتی، بیان کرد: مثلث شومی شامل استکبار، صهیونیست و منافقین بیشترین توطئه ها را بر علیه ایران اسلامی رقم زده اند و به موازات همدیگر سعی در براندازی جمهوری اسلامی داشته اند.


این استاد دانشگاه، تصریح کرد: این سه رکن در طول تاریخ جمهوری اسلامی چه در داخل و چه در خارج به خصوص در فتنه 88 جنایات بسیاری را برنامه ریزی و اجرا کردند تا از این طریق بساط جمهوری اسلامی را به قول خودشان جمع کنند.


وی، افزود: این عوامل در سال 88 به تمامی مقدسات توهین کردند و در روز قدس 88 با شعار"نه غزه، نه لبنان"یادگار ارزشمند امام راحلمان را مورد حمله قرار دادند و اگر رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نبود، اکنون نظام اسلامی وجود نداشت.


سخنران روز جهانی قدس در ایلام، با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم ایلام که در دوران جنگ مورد حمله های ناجوانمردانه رژیم بعصی عراق قرار می گرفتند، امروز بیشتر از همه درد و ناله های ملت مظلوم فلسطین و غزه را درک می کند.


وی، ابراز کرد: ایستادگی مردم ایلام در دوران جنگ پیروزی بزرگی را برای آنان رقم زد و اکنون مردم غزه نیز باید با ایستادگی خود پیروزی بزرگتری را رقم بزنند.


شریعتی، جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه را نشان دهنده خوی ددمنشانه آن دانست و خاطرنشان کرد: مقاومت مردم مظلوم و ستم دیده غزه در حملات وحشیانه به مردم بی دفاع غزه، نشان از ترس، خواری و استیصال رژیم منحوص اسرائیل و حامیان ان است.


پایان پیام/

کد خبر 388822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha