رژیم غاصب اسراییل در حال حاضر جنایات خود را به اوج رسانده است

خبرگزاری شبستان:امام جمعه سمنان با بیان اینکه جنایات اسراییل در این زمان بیشتر شده، گفت:رژیم غاصب اسراییل در حال حاضر با تخریب مساجد و مدارس و کشتار و قتل عام مردم بی گناه غزه، جنایات خود را به اوج رسانده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان ضمن تجلیل از مردم روزه دار ایران گفت: بر همه ما واجب بود تا به خیابان‌ها بیاییم و با زبان روزه مرگ بر اسراییل و مرگ بر امریکا بگوییم تا خداوند دعای ما را استجابت کند تا ان شاءالله روزی شاهد این باشیم که از امریکا و اسراییل نشانی نباشد.


وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی مردم ایران مردم مظلوم غزه را شاد می کند، اظهار کرد: خوشحالی مردم مظلوم آثار و برکات بسیاری دارد و مردم ما امروز با سردادن شعار مرگ بر اسراییل حمایت دوباره خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیستها در غزه و با تاکید بر خشکاندن ریشه ظلم و جنایت در منطقه گفت: آمریکا ریشه این جنایات است.


وی گفت: 804 شهید و بیش از پنج هزار مجروح که 90 درصد آنها زنان، کودکان و افراد غیرنظامی هستند در مدت 18 روز حاصل جنایتهای صهیونیستها در نوار غزه است لذا مردم مسلمان نمی توانند ساکت باشند و با حضور گسترده در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان آمریکا و صهیونیستها کوبیدند.


شاهچراغی با اشاره به نظاره گری سردمداران کفر در برابر جنایات اسراییل غاصب گفت: متاسفانه آمریکا و سران غرب تماشا می کنند و ای کاش تماشا می کردند از این جنایات حمایت می کنند.


وی آمریکا، انگلیس و آلمان را از جمله کشورهای حامی اسراییل معرفی کرد و گفت: این کشورها در مذاکرات هسته ای نیز حضور دارند چگونه می توان به آنها اعتماد داشت.


امام جمعه سمنان سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران را نیز گرامی داشت و گفت: نماز جمعه از برکات انقلاب است و به فرموده امام راحل اگر انقلاب هیج نتیجه ای نداشت همین نماز جمعه کافی بود.


نماینده ولی فقیه در استان سالروز عملیات مرصاد و شکست سنگین منافقین در این عملیات را یادآور شد و گفت: رزمندگان استان سمنان مدال افتخار رهبر فرزانه انقلاب را دارند که فرمود اگر تیپ 12 قائم استان سمنان نبود چه بسار منافقین تا کرمانشاه پیشروی داشتند.


پایان پیام/

کد خبر 388831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha