اسرائیل و حامیان آن دشمن بشریت هستند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، گفت: اسرائیل غاصب و حامیان رژیم صهیونیستی به ویژه امریکای جنایتکار دشمن بشریت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله محمد نقی لطفی، امام جمعه ایلام، ظهر امروز(3 مرداد) در جمع نمازگزاران ایلامی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر، اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا و روسای جمهور کشورهای اروپایی امنیت و بقای رژیم صهیونیستی را بر مقابله با کشتار مظلومانه مردم فلسطین ترجیح می‌دهند.


وی، افزود: جنایات هولناک رژیم سفاک و نامشروع اسرائیل در کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی حقانیت کلام امام راحل در طول نیم قرن یعنی از سال 1342 درباره این رژیم سفاک و حامیان آن را به اثبات رساند.


خطیب نماز جمعه ایلام، یادآور شد: بنابراین امام راحل از آغاز انقلاب اسلامی و غلیان علیه رژیم شاه ضرورت مبارزه برای ریشه‌کن ساختن اسرائیل را گوشزد کردند و مبارزه علیه رژیم اسرائیل و حامیان آن از جمله آمریکا و انگلیس را یک تکلیف شرعی برای همه مسلمانان دانستند.


امام جمعه ایلام، ابراز کرد: امام راحل در سخنرانی تاریخی در سال 42 فرمودند که اسرائیل یک رژیم نامشروع است و آمریکا و انگلیس و شوروی که این رژیم نامشروع و غده سرطانی را به جان ملت‌های مسلمان انداخته‌اند، دشمنان بشریت هستند.


آیت الله لطفی، تصریح کرد: امام(ره) آرمان اصلی و مهم انقلاب و نظام اسلامی را کمک به ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف معرفی کردند. متاسفانه سران آمریکا و کشورهای اروپایی با حمایت‌های گسترده از رژیم صهیونیستی و خونسردی کامل کشتار مردم مظلوم غزه و به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان فلسطینی را امری طبیعی می‌دانند.


وی، افزود: امام راحل، همواره درباره خطر اسرائیل به عنوان دشمن درجه یک همه مسلمانان به صورت قاطع و روشن فرمودند که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.


خطیب نماز جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود، به عید سعید فطر و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد اشاره کرد و گفت: عید سعید فطر و قربان در دین مقدس اسلام و سیره اهل بیت عصمت و طهارت جایگاه‌ ویژه‌ای دارند.


آیت الله لطفی، در ادامه افزود: عملیات مرصاد پایان عمر ننگین و پرونده گروهک فاسد و جنایتکار منافقین بود که بعد از چند سال جنایت و ترور و شهادت هزاران نفر از مردم مظلوم ایران و مزدوری برای رژیم فاسد صدام و وابستگی به آمریکا، انگلیس و اسرائیل پرونده آنان بسته شد.


وی، در پایان به پیامدهای زیان‌بار ماهواره در خانواده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: قداست‌زدایی از خانواده، حرمت‌شکنی والدین و تخریب باورهای دینی و مذهبی از مهم‌ترین پیامدهای مخرب ماهواره است.


پایان پیام/

کد خبر 388835

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha