تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور پرشور مردم در روز قدس

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، با صدور بیانیه ای از خلق حماسۀ مردم این استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:


آخرین جمعه از ماه پرفیض و برکت رمضان‌المبارک، روز رساترین فریاد علیه سبوعیت و موجودیت نامشروع و غیر انسانی اشغالگری و کودک کشی و تجاوز صهیونیست ها و روز حمایت همه جانبه از فلسطین قهرمان بود.

 

در جای جای میهن اسلامی ایران، از زن و مرد و پیر و جوان و کودک، همه و همه آمده بودند تا ضمن اعلام همدردی خود با زنان و کودکان مظلوم و آواره غزه ای، بگویند راهبرد ایران اسلامی همان راهبرد تاریخی و تاریخ ساز امام راحل عظیم الشان و آن حمایت همه‌جانبه، قاطع و صریح از ملت‌های مظلوم و ستمدیده عالم به ویژه ملت مظلوم و قهرمان فلسطین به ویژه غزه مقاوم است.


این حضور پرمعنا و کاملاً هدفمند، یکپارچه و متحد ایران اسلامی همدل، همگام و همصدا با امت بزرگ رسول الله(ص)، حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین؛ نشان از عمق نفوذ استراتژی ایران اسلامی و کلام الهی و روشنگرانه و راهبرد حکیمانه و هوشمندانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، پس از گذشت بیش از سه دهه از آن، در قلوب میلیون‌ها انسان مسلمان و حتی آزاده جهان دارد.


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، از خلق حماسه عظیم حضور، وحدت، اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه امت سلحشور ایلام که همگام و همصدا با امت بزرگ اسلامی حول محور نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان، در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر می نماید.


پایان یپام/
 

کد خبر 389089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha