هنرمندان واقعی می توانند قداست و زیبایی های هنر را به نمایش بگذارند

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان لنده با بیان این که هنر از قداست و زیبایی های خاصی برخوردار است، افزود: فقط هنرمندان واقعی می توانند آن را به همگان ارائه دهند.<BR>

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمد مرادی، فرماندار شهرستان لنده شب گذشته (4 مرداد) در نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و پیشکسوتان هنر تعزیه این شهرستان لنده ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، گفت: عید سعید فطر عید بخشش گناهان و جوشش محبت ذاتی پروردگار برای یک ماه عبادت و بندگی اوست.

وی افزود: حضور در جمع اهالی فرهنگ و هنر و پیشکسوتان هنر تعزیه شهرستان لنده یکی از بهترین لحضات عمرم خواهد بود؛ چرا که هنر از قداست و زیبایی های خاصی برخوردار است که فقط هنرمندان واقعی می توانند آن را به همگان ارائه دهند.

مرادی تصریح کرد: هنرمندان با بیان مشکلات جامعه به زبان طنز، شعر، اجرای تئاتر و هنرهای نمایشی می توانند عاملی برای حل بسیاری از مشکلات و معظلات جامعه ای که در آن زندگی می کنند، باشند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان لنده بیان داشت: شهرستان لنده به اولین ها در استان معروف است که الحمدالله در بحث مسائل مذهبی و هنری نیز پیش گام و چهره های شاخصی را نیز به جامعه تحویل داده است.

مرادی خاطرنشان کرد: نبود سالن یا پارک مناسب جهت اجرای برنامه های فرهنگی یکی از مهم ترین و اساسی ترین مشکلات شهرستان لنده است که با احداث فرهنگ سرای شهید طیب امیدواریم این مشکل به بهترین سبک ممکن حل شود .

وی در ادامه، اظهار داشت: تکمیل فرهنگ سرای شهید طیب لنده نیازمند تامین اعتبارات استانی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده ادامه داد: برای حل مشکلات باید همه دست در دست هم دهید تا مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید و الا مشکلات حل نخواهند شد.

وی اظهار داشت: عدم آسیب شناسی صحیح فرهنگی یکی از مهم ترین مسائلی است که در پارک ها منجر به تخریب وسایل بازی و ورزشی و قطع و سرقت درختان می شود.

مرادی تصریح کرد: کار فرهنگی نیازمند محتوا و اجرای قوی است که اگر هر کدام با دیگری همراه نباشد، خود به یک آسیب فرهنگی تبدیل می شود.

فرماندار شهرستان لنده گفت: شناسائی نقاط ضعف و قوت درکارهای فرهنگی و هنری یکی از مهم ترین مسائلی است که باید دست اندرکاران برنامه های فرهنگی به آن توجه جدی داشته باشند.

مرادی از اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده خواست تا با معرفی یکی از چهره های شاخص فرهنگی و هنری شهرستان لنده به عنوان مشاور فرهنگی و هنری فرماندار پیگیر مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ باشند.
پایان پیام/
 

کد خبر 389189

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha