سفره های مهربانی، میزبان نیازمندان بوشهری در ماه رمضان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، میزبان میهمانان نیازمند بودند و 120 سفره مهربانی را برپا کردند.

عبدالکریم شعبانزاده، مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر، ظهر امروز (5 مرداد)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر، گفت: با همت والای خیرین و نیکوکاران تاکنون 120 سفره مهربانی در شهر و روستا برپا شده که به تعداد 15 هزار و 250 نفر از ایتام و نیازمندان مهمان این سفره‌ها بوده‌اند که کمک‌های آنان شامل غذای گرم و خوار و بار و اقلام خوراکی به ارزش ریالی یک میلیارد و 220 میلیون ریال بوده است.

 

وی افزود: طرح سفره های مهربانی در ماه مبارک رمضان در تمامی شعب، مراکز و خانه های داوطلب سراسر استان، حسینیه ها و مراکز فرهنگی مذهبی شهری و روستایی، منازل و محافل در اختیار خیرین و داوطلبان جمعیت اجرا می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: ت از اساتید، روحانیون، مسئولان و افراد برجسته و هنرمندان و ورزشکاران برای حضور در مراسم و آیین سفره های مهربانی و همچنین دعوت از خانواده های نیازمند به خصوص در روستاها و حاشیه شهرها، خانواده های بی سرپرست، بدسرپرست، خانواده زندانیان و مراکز نگهداری سالمندان و ایتام جهت حضور در مراسم افطاری از جمله برنامه های این سفره های آسمانی بود.

 

شعبانزاده گفت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر همچون سال‌های گذشته با تأسی از سنت حسنه مولی الموحدین حضرت علی (ع) در دستگیری از مستمندان و هم‌سفره شدن با نیازمندان در ماه مبارک رمضان با همکاری و مشارکت خیرین و نیکوکاران سفره‌های مهربانی را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرها و روستاهای استان برگزار کردند.

 

پایان پیام/

کد خبر 389446

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha