انقلاب ایران منشأ بیداری اسلامی در جهان است

نماینده ولی ‌فقیه در استان کردستان با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران، گفت: هم اکنون انقلاب اسلامی مردم ایران منشأ بیداری اسلامی در جهان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، حجت‌ الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی، شامگاه دوشنبه (26 اردیبهشت) در دیدار با فرماندهان بسیج خواهران استان کردستان در سنندج اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشأ بزرگترین تحولات اسلامی و سیاسی در جهان است که توانست با شعار وحدت اسلامی در مقابل جبهه کفر صف ‌آرایی کند.


وی افزود: امروز دشمنان اسلام و قرآن به دلیل ترس از ترویج و گسترش آموزه های مکتب اسلام با صرف هزینه ‌های بسیار سعی بر خدشه‌دارکردن ارزش‌ های اسلامی داشته و در این راستا فعالیت های گسترده ‌ای را با هدف به حاشیه راندن اسلام و مسلمین پیاده می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: هم اکنون دشمنان اسلام با توطئه ایران هراسی و اسلام هراسی در راستای جلوگیری از الگوگیری مسلمانان و ملت های آزاده دنیا از ملت مسلمان ایران گام برمی دارند و در این مسیر از حداکثر توان رسانه ای و تبلیغاتی خویش بهره می برند.


حجت الاسلام حسینی شاهرودی در ادامه این نشست به نقش سپاه پاسداران و بسیج در حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن اشاره کرد و افزود: سپاه و بسیج در طول عمر با عزت انقلاب همواره در راستای حراست و صیانت از این نظام الهی در هر میدانی که نیاز بوده وارد شده و به خوبی نقش آفرینی کرده‌اند.


وی خاطر نشان کرد: دشمنان با رواج اسلام هراسی و ایران هراسی می‌ خواهند یگانه مکتب و پایگاهی را که در مقابل خواسته‌ های شوم و نامشروعشان قد علم کرده است تضعیف نمایند لذا بر همه اقشار مختلف مردم ایران واجب است که با تأسی از آموزه‌ های دینی و تبعیت از منویات عالمانه مقام معظم رهبری در برابر این هجمه‌ ها ایستادگی کنند.

 

 

پایان پیام/
 

کد خبر 38966

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha