شرکت بالغ بر یک هزار نفر در دومین جشنواره کشوری روح خدا

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد گفت: بیش از یک هزار نفر در دومین جشنواره کشوری روح خدا شرکت کرده اند.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره کشوری روح خدا در استان یزد در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: تاکنون بیش از یک هزار نفر در بخش های مختلف این جشنواره شرکت کرده اند.


وی با بیان اینکه دومین جشنواره کشوری روح خدا در 13 بخش برگزار می شود افزود: بیشترین آثار ارسال شده به این جشنواره مربوط به بخش مسابقه کتابخوانی از شرح کتاب دعای سحر امام خمینی (ره) و مسابقه پیامکی جملات کوتاه و زیبا پیرامون فضایل امام خمینی (ره) و شخصیت الهی و سیاسی ایشان می باشد.


رستگاری آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 7 مرداد همزمان با عید سعید فطر اعلام کرد و افزود: به آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند ترتیب اثر داده نمی شود.


وی افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پورتال اطلاع رسانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به نشانی masajedyazd.ir مراجعه و یا با شماره 03516246264 داخلی 3 تماس حاصل نمایند.


مسئول دبیرخانه کانو های مساجد استان یزد اظهار داشت: نفرات برتر این جشنواره پایان مرداد ماه همزمان با روز جهانی مسجد معرفی می شوند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 389720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha