زکات فطره در بوشهر 4500 تومان اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر گفت: مقدار زکات فطریه برای هر فرد ۴۵۰۰ تومان در سراسر استان بوشر اعلام شد.

حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله رکنی، مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر، ظهر امروز(6 مرداد)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان  در بوشهر، گفت: میزان زکات فطریه در استان بوشهر به مقدار کیلو گندم و یا برنج و یا معادل تعیین شده که برای گندم 4500 تومان در نظر گرفته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه برای برنج هم بسته به نوع برنج مصرفی در سبد کالای خانواده قیمت ها متفاوت است، افزود: مقدار زکات فطریه در بوشهر حسب کارشناسی شورای فقهی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و هماهنگی‌های لازم با دفتر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تعیین شده است.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در مصلی جمعه بوشهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: نماز عید سعید فطر در بوشهر ساعت 7 صبح فردا در بوشهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر اقامه می‌شود.

 

حجت الاسلام رکنی با بیان اینکه برای جابجایی نمازگزاران با شرکت اتوبوسرانی بوشهر هماهنگی‌های لازم شده تصریح کرد:جابجایی نمازگزاران عید سعید فطر به وسیله خط اتوبوسرانی بوشهر یک ساعت قبل از نماز عید از نقاط مختلف استان به صورت رایگان انجام می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 389789

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha