غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان کردستان با اولویت خانواده‌ها است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، با اشاره به بهره‌مندی بیش از 5 هزار مددجو زیرپوشش این نهاد از برنامه‌های اوقات فراغت امسال گفت: اولویت این غنی سازی با خانواده ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان ظهر امروز در مراسم آغاز به کار اردوهای خانواده‌های مددجوی زیرپوشش این نهاد در اردوگاه علی‌ابن ابی‌طالب(ع) در سنندج گفت: برنامه‌ریزی‌های کمیته امداد در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان در سال‌جاری با اولویت خانواده‌ها است.

وی ادامه داد: در همین راستا در کنار دختران، مادران مددجو نیز به اردوهای تابستانی اعزام و از این دوره‌های آموزشی و برنامه‌های تفریحی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی کردستان، از میزبانی این استان از یک هزار نفر از خانواده های تحت یوشش 8 استان کشور در قالب اردوهای خانوادگی خبر داد و افزود: این طرح از امروز کار خود را آغاز و با یک رویکرد جدید و کاملا متفاوت از سال‌های گذشته تا پایان فصل تابستان ادامه دارد.

موسی‌نژاد، ارتقا و ایجاد رابطه صمیمی‌تر بین مادران و دختران، کسب مهارت‌های زندگی و سوق دادن برنامه‌های اوقات فراغت از فردمحوری به خانواده‌محوری و آشنایی بیش از پیش دختران جوان با آداب و رسوم زندگی از مهم‌‌ترین محورهای برنامه‌های کمیته امداد در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سال‌جاری برشمرد.

وی افزود: افزایش مهارت‌های زندگی با محوریت توجه به مضرات مواد مخدر و استفاده از شبکه‌های مخرب ماهواره که کانون بسیاری از خانواده‌ها را از هم پاشیده است از دیگر اولویت‌ها و محورهای مورد توجه امداد در برنامه‌های اوقات فراغت تابستان امسال برای خانواده‌های مددجو است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، از هدف‌گذاری این نهاد در راستای بهره‌مندی بیش از 5 هزار مددجوی زیرپوشش کمیته امداد از برنامه‌های اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: اولویت برنامه‌های امسال کمیته امداد توسعه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای و مهارت‌های زندگی است و به همین منظور تفاهمنامه های خاص با مسئولان دستگاه‌های متولی انجام شده است.

پایان پیام/ 

کد خبر 390190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha