تشکیل 150 کلاس اوقات فراغت در کانون های مساجد شهرستان ابرکوه یزد

خبرگزاری شبستان: رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ابرکوه از تشکیل 150 کلاس اوقات فراغت با عنوان آسمانی های در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا فلاح زاده رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ابرکوه، با اشاره به فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان در فصل تابستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد گفت: بیش از 150 کلاس اوقات فراغت با عنوان آسمانی ها در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دایر شده است.


رابط کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان ابرکوه تصریح کرد: این کلاس ها در زمینه های مختلف قرآنی، احکام، آموزشی، کودکان، فرهنگی هنری، ورزشی و فنی تشکیل شده است.


وی با اشاره به تنوع بالای کلاس ها افزود: این کلاس ها توانسته است با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی و... توجه بخش زیادی از نوجوانان و جوانان شهرستان را به خود جذب کند.


فلاح زاده از آموزش به عنوان ابزاری برای شکل دهی به زندگی حرفه ای انسان ها یاد کرد و اظهار داشت: آموزش یعنی کسب خرد لازم برای زندگی بهتر و ارج نهادن به آن و یکی از اصلی‌ترین کارکردهای هر مسجدی کارکرد آموزشی است.


وی با بیان اینکه مساجد بهترین مکان برای انجام فعالیت های آموزشی است افزود: جوانان علاوه بر شرکت در این کلاس ها با حضور در فضای معنوی مساجد و شرکت در نمازجماعت و برنامه ی جاری مساجد ارتباط خاصی با مساچد پیدا می کنند که در ادامه مسیر زندگی آنها بسیار موثر است.
 

پایان پیام/

کد خبر 390900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha