برگزاری دوره های تعالی خانواده در کانون سیمای ساجدین

خبرگزاری شبستان:دوره های آموزش تعالی خانواده به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان تهران در کانون سیمای ساجدین برگزار می شود.

سید شمس الدین هاشمی، مدیر کانون سیمای ساجدین از برگزاری دوره آموزشی تعالی خانواده در این کانون خبر داد و به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: آموزش ها و مهارت های انتخاب آگاهانه همسر و مهارت های زندگی برای زوجین جوان از جمله مباحثی است که در این دوره برای شرکت کنندگان ارایه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این دوره ها به صورت شش ماهه و با حضور اساتید مجرب برگزار می شود، بیان کرد: ثبت نام این دوره ها برای زوج های جوان که کمتر از هفت سال است ازدواج کرده اند، دختران و پسرانی که بین گروه سنی 25 تا 33  هستند از دهم مرداد ماه آغاز می شود و این دوره های آموزشی برای شرکت کنندگان به صورت رایگان است.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: این دوره با هدف افزایش آگاهی‌ها، بهسازی نگرش‌ها و زمینه سازی برای ازدواج موفق و پایداری جوانان و تحکیم و تعالی زندگی زوجین جوان در سال 1393، با مشارکت استانداری تهران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و مرکز رسیدگی به امور مساجد اجرا می شود.

 

وی گفت: علاقه مندانی که تمایل به شرکت در این دوره های آموزشی دارند می توانند به کانون سیمای ساجدین واقع در خیابان سبلان شمالی، خیابان آزادی، خیابان مطلب نژاد، کوچه بازرگان مراجعه کنند.

پایان پیام/

 

پایان پیام/

 

کد خبر 390765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha