برگزاری کارگاه آموزشی اعضای هیات علمی دانشگاه علوم و معارف از 20 مرداد

خبرگزاری شبستان: رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از برگزاری کارگاه آموزشی اعضای هیات علمی این دانشگاه به منظور ارتقای سطح علمی این اعضا از 20 مردادماه در مشهد خبرداد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد عابدی ، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار سرویس قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه این دانشگاه در ایام تابستان برای اعضای هیات های علمی خود به منظور ارتقای سطح علمی دوره های آموزشی را برگزار می کند ،اظهارداشت : برای حدود 85 نفر هیات علمی رسمی و 300 هیات علمی مدعو دانشگاه، در طول ایام تابستان همه ساله دوره ارتقای سطح علمی برگزار می کنیم که این برنامه در دیگر دانشگاه های کشور بی نظیر یا کم نظیر است.


وی با بیان اینکه البته خود این افراد اهل مطالعه و تحقیق هستند ، افزود: همه ساله این برنامه بصورت کارگاه آموزشی با حضور اساتید برتر و برجسته علوم قرآنی و حدیث کشور پیرامون موضوعات علمی جدید قرآن و حدیث جهان برگزار می شود و این مطالب در میان افراد به بحث و بررسی گذاشته می شود و اشکالات و شبهات مرتفع می شود.
دکتر عابدی اضافه کرد : این برنامه برای ارتقای سطح علمی دانشگاه بسیار مناسب است که دوره جدید آن از 20 مرداد با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه در مشهد برگزار می شود و موضوعات مشخصی را بررسی می کند.
پایان پیام/.

 

کد خبر 390901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha