مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی شد

خبرگزاری شبستان: در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مهزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، (14 مرداد) در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: آموزش و پرورش مهمترین حلقه ارتباطی بین حاکمیت و مردم است.


وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، آینده سازان این مرزو بوم را پرورش می دهد، افزود: مسئولان آموزشی باید در راستای پرورش صحیح آیندگان ایران اسلامی تلاش کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آموزش ها باید بر اساس اعتقادات و فرهنگ دینی جامعه باشد، ادامه داد: افزایش سطح کیفی آموزشگاه ها، اختیارات مدیران و مدرسه محوری از سیاست های اساسی در سند چشم انداز توسعه آموزش و پرورش است.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنانش فرهنگیان را مدیران تربیتی جامعه دانست و بیان کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سبب رشد فرهنگی جامعه است.


وی ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش همه ابعاد نظام آموزشی را تعریف کرده است که در این راستا همه مدیران و مسئولان باید با این نهاد فرهنگی همکاری کنند.


حمیدی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات سراسری ورزش دانش آموزان به میزبانی استان مرکزی اشاره کرد گفت: برای برگزاری این المپیاد ورزشی 5 میلیارد تومان برای سراسر کشور تخصیص یافته است.


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش کشور در بخش دیگری از فعالیت 33 هزار دبیر متخصص ورزش در سراسر کشور خبر داد.


مشکلات آموزش و پرورش باید به عنوان گفتمان اساسی در جامعه مطرح شود
شهریار فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در ادامه این مراسم با اشاره به اهمیت امر آموزش و پرورش در جامعه گفت: برای دستیابی به راه حل منطقی و رفع مشکل، مشکلات آموزش و پرورش باید به عنوان گفتمان اساسی در جامعه مطرح شود.


وی اضافه کرد: آموزش پرورش متعلق به همه افراد جامعه است و باید همه افراد برای حل مشکلات آموزش و پرورش دست به دست هم دهند.


در این مراسم از زحمات سیف الله کریم زاده، مدیرکل اسبق این اداره کل با اهدا لوح تقدیر و هدایای قدر دانی شد.
پایان پیام/
 

کد خبر 390959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha