اهدای خون کارکنان اداره ارشاد کاشان برای کمک به مردم غزه

خبرگزاری شبستان: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از اهدا خون جمعی از کارکنان این اداره برای کمک به مردم غزه خبر داد.

محمد مهدی صباغی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: جمعی از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان با حضور در پایگاه مرکزی انتقال خون کاشان، خون خود را برای کمک به مجروحان جنگ غزه به و یژه کودکان که این روزها تحت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی هستند، اهدا کردند.


وی افزود: این کمک، یک حرکت نمادین و حیاتی است و کمترین کاری است که می‌توان در قبال مظلومیت مردم مقاوم و مظلوم غزه انجام داد.


به گفته وی، انجام هر گونه اقدام های مادی و معنوی برای مردم غزه، عامل افزایش روحیه مقاومت و دلگرمی آنها در مقابل این جنگ نابرابر و وحشیانه رژیم صهیونیستی می شود.
 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان در ادامه از برگزاری نشست معارفه اعضای جدید شورای نظارت و بررسی بر متون نمایشی این شهرستان خبر داد و گفت: دومین جلسه این شورا در محل اداره ارشاد کاشان برگزار و اعضای جدید آن شورا معرفی شدند.


صباغی افزود: این نشست با رویکرد افزایش تعاملات در حوزه تئاتر و نمایش بین هنرمندان شهرستان، بررسی آئین‌نامه‌ها و متون ارسالی برگزار شد.


وی، معرفی صادق دامیار از افراد پیشکسوتان عرصه تاتر و هنر در کاشان و حسین سنگین باف را به عنوان اعضای جدید شورای نظارت و بررسی بر متون نمایشی این شهرستان یادآورشد و گفت:از آنجا که انجمن‌های نمایش در سال های گذشته در تهران و شهرستان‌ها حذف شد و تاکنون متولی خاصی در خصوص ساماندهی و پیگیری مسائل پیش رو برای آن تعریف نشده بود با تشکیل و فعال کردن دفتر انجمن هنرهای نمایشی کاشان اولین گام برای فعالیت‌های منسجم و سیستماتیک در حوزه تئاتر این شهرستان برداشته شد.


به گفته وی، برقراری ارتباط با گروه های نمایشی، تعامل و همکاری با دیگر دستگاه های فرهنگی شهرستان ،حمایت از فعالیت های نمایشی در سطح شهرستان با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود و تعامل و ارتباط گروه های نمایشی با دیگر نقاط استان در چهارچوب مقررات از اهداف تشکیل انجمن هنرهای نمایشی کاشان است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 391011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha