جمع آوری کمک های مردمی در 50 پایگاه ثابت و سیار

خبرگزاری شبستان: رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برپايي 50 پايگاه ثابت و سيار جهت جمع آوري کمک هاي مردم خير و نيکوکار استان براي مردم مظلوم فلسطين خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، مصيب حيدري، رئيس اداره روابط عمومي و اطلاع رساني کميته امداد امام خميني (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور حمايت از کودکان، زنان، مردان و خصوصاً سالمندان در خون غلطيده فلسطين در غزه، کميته امداد استان آماده دريافت کمک هاي مردمي در اين راستا است.



وي اظهار داشت: به همين منظور دفاتر کميته امداد در روزهاي 9 و 10 مهرماه در سراسر استان، با تعداد 50 پايگاه ثابت و سيار کميته امداد، شبکه هاي نيکوکاري در مساجد و مراکز بسيج سازندگي و جمعه 11 مهر ماه پايگاه هاي جمع آوري در مصلاهاي نماز جمعه با محوريت پايگاه هاي جمع آوري کمک هاي مردمي کميته امداد با همکاري صدا و سيماي استان کار جمع آوري کمک براي مردم غزه را انجام مي دهند.



حيدري افزود: شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوري استان و شماره حساب 5555 بانک ملي کميته امداد دفتر مرکزي آماده دريافت کمک هاي نقدي مردم خير و نيکوکار است.



رئيس اداره روابط عمومي کميته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنين خيرين و نيکوکاران استان مي توانند با تلفن همراه خود با گرفتن #8877* کمک هاي نقدي خود را براي مردم مظلوم غزه واريز کنند.



حيدري از آحاد مردم نوع دوست و مسلمان درخواست کرد بر اساس انسانيت و پيروي از سيد و سالار آزادگان و جوانمردان دو عالم حضرت امام حسين ( علیه السلام ) و همچنين در پاسخ به نداي مادران کودکان به خاک و خون کشيده شده فلسطيني، زنان و مرداني که بي خانمان شده اند، بازسازي منازل آنان و رهايي از آوارگي آنها، کمک هاي نقدي خود را براي رساندن به اين ملت مظلوم به کميته امداد امام خميني (ره) تحويل دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 406406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha