تظاهرات اعلام همبستگی با مقاومت غزه در گیلان

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ایی از مردم استان دعوت کرد تا در تظاهرات ضدصهیونیستی و اعلام همبستگی و حمایت از مردم غزه بعد از نماز جمعه این هفته شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور اطلاعیه فراخوان و دعوت عمومی، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و بی‌پناه غزه مقاوم و محکومیت نسل کشی و قتل عام عمومی غیر نظامیان بی‌گناه از ملت بصیر و همیشه در صحنه استان گیلان خواست تا جمعه این هفته پس از اقامه نماز باشکوه جمعه در تظاهرات ضدصهیونیستی علیه کشتار بی‌رحمانه رژیم اشغالگر قدس خشم و نفرت و انزجار خود را از جنایات این رژیم جعلی فریاد زنند.

 

در اطلاعیه این فراخوان آمده است، پس از یک ماه مقاومت جانانه مردم بی‌پناه و مظلوم غزه در مقابل ددمنشی رژیم جلاد و کودک کش صهیونیستی، شاهد شکست فضاحت بار و شرم آور آنان بوده و بایستی به زودی سردمداران و عوامل مزدور آن به عنوان جنایتکاران جنگی مورد محاکمه  قرار گیرند.

مردم خداجو و ظلم ستیز استان گیلان در خیزشی عظیم در تظاهرات ضدصهیونیستی جمعه این هفته حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه و آرمان آزادی قدس شریف به نمایش می‌گذارد.

 

تظاهرات ضد صهیونیستی در سراسر گیلان برگزار می‌شود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان این اطلاعیه ضمن دعوت از آحاد، اقشار، اصناف و گروه‌های مختلف مردمی، تشکل‌های مردم نهاد و تمامی وفاداران به آرمان مقدس شریف، درخواست می‌کند تا با حضور حماسی، انقلابی و گسترده خود، فریاد رسای مظلومیت و حقانیت فلسطین و مردم ستمدیده آن را به گوش سازمان‌های مدعی حقوق بشر و وجدان‌های آگاه و چشمان بیدار رسانده و در ساخت و بازسازی مناطق تخریب شده غزه از مساجد، مدارس، آموزشگاه‌ها و منازل مسکونی و ارسال کمک‌های عادی، غذایی و دارویی به یاری ستمدیدگان و مظلومان غزه بشتابند.

 

پایان پیام/

کد خبر 391332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha