پیام شورای هماهنگی روابط عمومی ایلام به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری شبستان: شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان ایلام به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این پیام به شرح زیر است:


بسم اله الرحمن الرحیم
گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار که دستاورد آن پاسداشت رسالت عظیم و خطیر حرفه ی ارزشمند خبر رسانی و خبرنگاری را در جامعه به نیکی تبیین می نماید، به جای خود فرصت مغتنمی است برای تکریمی شایان و در خورشأن از سفیران صداقت و دانایی، همانانی که گوهر شب چراغ بازگوی حقایق و تنویر افکار عمومی را هنرمندانه با قلم تدبییر خویش در فضای فرحبخش و روح افزای جامعه تشنه آگاهی، منتشر می نمایند.


بی تردید حرفه خبرنگاری بی هیچ قید و شرطی جزو مشاغل سخت محسوب می شود و سختی این وظیفه مهم با گام های توانمد عزیزانی به آسانی مبدل خواهد شد که در این عرصه تعهد و تخصص نشان افتخار خود را در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بدست آورده و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.


چه هدفی بالاتر و شیرین تر، مطبوع تر و سازنده تر از این حرفه زیباست که تلاشگران سختکوش آن متعهد انه، مسیر خوب بودن و خوب زیستن را به مشتاقان دانستن می سپارند و با تبیین رسالت مقدس و ارزشمند خود سایه سار خوشبختی جامعه می شوند.


قاطبه شریف خبرنگاران متعهد ما به عنوان دیدبانان موقعیت یاب و زمان شناس و فرهنگ ساز و خدوم جامعه اسلامی، خود بحق مروج ارزش های اخلاقی و پاسدار مقتدر آگاهی بخشی در عصری هستند که بنام عصر اطلاعات و ارتباطات نامگذاری شده است و در این عصر رسانه ای با اعلام موجودیت حرفه ایی خود به خوبی توانسته اند تأثیر گذار ظاهر شده و در امر مقدس اطلاع رسانی پیشگام و پیشرو در تبادل اطلاعات و اخبار امید آفرین در جامعه باشند.


شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان عرصه مقدس اطلاع رسانی و خبرنگاری در میهن اسلامی روز بزرگ خبرنگار را به اصحاب رسانه ای استان صمیمانه تبریک گفته و بر این اساس و با الهام از حدیث شریف" من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق" مراتب قدردانی خویش را از زحمات تاثیرگذار این عزیزان اعلام داشته و مزید توفیقات آنان را در انجام وظایف خطیر اطلاع رسانی و نیز تحقق اهداف دولت تدبیر و امید متناظر با منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) تا فتح قلل رفیع علمی و معنوی و کسب مرجعیت جهانی از درگاه ایزد متعال خواستار است.


پایان پیام/
 

کد خبر 391366

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha