شهرداری موظف به هزینه کرد برای فعالیت های مرتبط با حرم شهدی گمنام است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه حرم مطهر شهدای گمنام مرتبط با فضای شهری است؛ افزود: بخشی از بودجه برای این امر در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا در این زمینه هزینه کنند.

دکترمحمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خصوص حمایت از ساخت یادمان شهید گمنام راین که 10 ماه پیش در این شهر تدفین شده است؛ بیان داشت: اولاً باید از حجت الاسلام حمید اسماعیل پور، امام جمعه راین که برای ارتقای فضای معنوی شهر پیگیری کرده و جایگاهی برای حضور شهید گمنام فراهم کردند؛ تشکر کنم.


وی با اشاره به درپیش بودن اولین سالگرد شهید گمنام راین، تلاش برای افزایش ظرفیت فیزیکی و فرهنگی تپه نورالشهداء (مکان تدفین شهید گمنام) را ضروری خواند و افزود: از جاهایی که امکان جذب بوجه برای این امر باشد، کمک می گیریم.


دکتر پورابراهیمی با اشاره به اینکه حرم مطهر شهدای گمنام مرتبط با فضای شهری است؛ افزود: بخشی از بودجه برای این امر در اختیار شهرداری قرار می گیرد تا آنان در راستای ارتقای فضای فیزیکی و فعالیت های فرهنگی این مکان ها، هزینه کنند.


وی در بخش دوم سخنانش به ظرفیت های اقتصادی خوبی که در استان ایجاد شده است؛ اشاره و تصریح کرد: اجرای طرح های فولادی در استان در حال پیگیری است که طی سه سال آینده بیش از 6 میلیون تن فولاد در استان تولید می شود.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی توسعه سنگ آهن، کرومیت، مس و ذغالسنگ با طرح های گسترده ای که در حال اجراست، اضافه شدن معدن همکار ذغالسنگ، مطالعات معادن جنوب استان و شهرستان بم را نیز مورد اشاره قرار داد.

 

وی با ابراز امیدواری بر اینکه هر چه سریعتر معدن تیتانیوم کهنوج تبدیل به واحد صنعتی شود؛ ادامه داد: در حوزه بنگاه های اقتصادی حجم سرمایه گذاری شرکت هولدینگ 5 هزار میلیارد تومان در استان است که در آینده شاهد تحولات صنعت خواهیم بود.


دکتر پورابراهیمی ادامه داد: در بخش کشاورزی هم قرارگاه سپاه در جنوب استان برای ایجاد گلخانه های پیشرفته اقدام کرده است و در مجموع، فعالیت گسترده نمایندگان و مسئولین منجر به 43 هزار میلیارد تومان موافقت نامه طرح های مختلف شد که اگر 20 درصد این طرح ها هم عملیاتی شود خوب است.

 

پایان پیام/

کد خبر 391397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha