پرداخت بیش از 6میلیاردریال تسهیلات اشتغال کمیته امداد در شهرستان خلخال

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال، گفت: بیش از 6 میلیارد و 310 میلیون ریال در سالجاری در قالب تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش و نیازمندان که استعداد ایجاد اشتغال را داشته اند، پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی کمیته‌ امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل، بهرام علیقلی زاده، مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال، طی بازدید از چند طرح اشتغال و خودکفایی این نهاد طی سخنانی، اظهار کرد: این مقدار تسهیلات جهت ایجاد اشتغال برای 102 نفر از متقاضیان واجدالشرایط پرداخت گردیده تا آنان بتوانند شغل مناسبی را بر اساس استعداد خود ایجاد کنند.


وی، با اشاره به اینکه از این مبلغ افزون بر 5 میلیارد و 30 میلیون ریال توسط بانک های عامل برای 65 نفر از مجریان طرح های خودکفایی پرداخت شده است، تصریح کرد: همچنین بیش از یک میلیارد و 280 میلیون ریال نیز از طریق منابع امدادی برای اشتغال 37 نفر از مددجویان پرداخت گردیده است.


علیقلی زاده، با بیان اینکه توانمند سازی، خودکفایی و کسب استقلال اقتصادی خانواده های نیازمند از اهم برنامه های کمیته امداد است، تصریح کرد: ارائه‌ آموزش های فنی و حرفه ای و همچنین اعطای تسهیلات اشتغال یکی از مناسب ترین اقدامات این نهاد مقدس برای به مرز خوداتکایی رساندن مددجویان تحت پوشش است.


مدیر کمیته‌ امداد شهرستان خلخال، با اعلام اینکه بر اساس توانایی های خانواده های نیازمند به آنان آموزش های لازم برای ایجاد شغل ارائه می گردد، یادآور شد: شناسایی ظرفیت ها و استعدادیابی مددجویان، اقدام بسیار مهمی در جهت توانمند نمودن آنان محسوب می گردد که امدادگران این نهاد در این راستا فعالیتهای گسترده ای را به انجام می رسانند.


این مقام مسئول، در پایان سخنان خود، با بیان این مطلب که در طول چهار ماهه سالجاری، جهت حسن اجرای دقیق طرح های اشتغال و خودکفایی، 2 هزار و 219 فقره بازدید توسط ناظرین فنی صورت گرفته است، افزود: از یک هزار و 510 طرح این نهاد انجام گرفته و کارشناسان متخصص مطالب ارزنده ای را در جهت توسعه، رونق در شغل و کسب درآمد به مجریان طرح ها ارائه کرده اند.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 391452

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha