نمازگزاران مشهدی در دفاع از مردم غزه  راهپیمایی کردند

خبرگزاری شبستان: نمازگزاران مشهدی ظهر امروز (17مرداد) پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه به منظور دفاع از مردم بی دفاع غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، نمازگزاران مشهدی ظهر امروز(17مرداد) پس از اقامه نماز جمعه به همراه علیرضا رشیدیان،استاندار خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد و دیگر مسئولان کشوری و استانی در دفاع از مردم غزه راهپیمایی کردند.


 در این راهپیمایی علاوه بر نمازگزاران، زائران و  اقشار مختلف مردم اعم از دانشجویان ، روحانیون و بازاریان اطراف حرم مطهر رضوی با حمل پلاکاردهایی خواهان پایان جنایات رژیم صهیونیستی و پاسخگویی مجامع جهانی مدعی حقوق بشر در این زمینه شدند.


شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهای «مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیات مناالذله و الله اکبر» خشم و انزجار خود را از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی ابراز کردند و خواستار پایان دادن به جنایات علیه مردم غزه شدند.

 

مردم مشهد ضمن اعلام حمایت از جریان مقاومت و مردم بی‌دفاع فلسطین، جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین به ویژه نوار غزه را محکوم کردند.

 

گفتنی است، پیش از این راهپیمایی نیز چندین راهپیمایی دیگر از سوی تشکل های مختلف به منظور حمایت از مردم مظلوم غزه در مشهد برگزار شده بود. 


پایان پیام/
 

کد خبر 391563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha