31 مرداد؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی(2)

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی(2)، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی۲ ، "31 مرداد" است و این زمان تمدید نمی شود.

رضا قاسمی پور، دبیر جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی2، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان اظهار داشت: در راستای شناسایی وبلاگ نویسان کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و مرتبط کردن آنها با یکدیگر در قالب شبکه جهاد مجازی، جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی(2) به همت کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج) و دبیرخانه کانون های مساجد استان از "23 خرداد- 31 مرداد" برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: انعکاس گسترده و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در فضای مجازی، شناخت و ایجاد ارتباط وبلاگ نویسان متعهد و متخصص، تعمیق باورهای اسلامی و انسانی مسلمین در میان آحاد جامعه، انعکاس و ترویج حقایق و فعالیت های انجام شده در کانون های فرهنگی هنری مساجد، تهیه بانک اطلاعاتی از وبلاگ های مساجد جهت استفاده در شبکه جهاد مجازی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی و کارگروهی در میان دست اندرکاران کانون های مساجد از اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهدی موعود(عج)، افزود: بررسی نقش وجودی امام رضا(ع) در فرهنگ شیعی ایران در دهه کرامت، مدیریت جهادی، فرهنگ در عزم عمومی، حمایت از تولید و سرمایه ملی، فعالیت کانون محور، بصیرت افزایی و نقد و هدایت فعالیت های فرهنگی هنری از موضوعات این جشنواره است.

 

وی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، موضوع ویژه این جشنواره با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" برگزار می شود.

 

دبیر جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی(2)، افزود: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.ravaghlms.ir مراجعه کنند.

 

قاسمی پور با بیان اینکه تاکنون 500 اثر از سراسر کشور به این جشنواره ارسال شده است، گفت: در بخش وبلاگ نویسی استان های تهران، اصفهان و خراستان رضوی به تربیت بیشترین شرکت کننده را داشته اند و در بخش وب سایت جشنواره، بیشترین شرکت کننده ها از استان های خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و مازندران بوده اند.

 

وی گفت: جشنواره وبلاگ نویسی جهاد مجازی سال گذشته همزمان با گردهمایی اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد و از 30 نفر برگزیده این جشنواره با لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تجلیل و قدردانی شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 391684

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha