استقبال هنرمندان مسجدی از بخش تولیدی جشنواره ملی محراب

خبرگزاری شبستان: دبیر جشنواره ملی محراب از استقبال هنرمندان مسجدی از بخش تولیدی جشنواره ملی محراب خبرداد و گفت: بیشترین آثار رسیده به جشنواره ملی محراب در بخش های تولیدی و پژوهشی است.

محمد حسین عبداللهی، مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و دبیر جشنواره ملی محراب به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: تاکنون بیش از 350 اثر در بخش های تولیدی و بیش از یکصد اثر در بخش پژوهشی به دبیرخانه جشنواره ملی محراب رسیده است.


عبداللهی تصریح کرد: با گسترش اطلاع رسانی ها و تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره بخش تولیدی و پژوهشی جشنواره ملی محراب مورد استقبال هنرمندان مسجدی قرار گرفته است.

 

وی افزود: مسجد و جوانان و نوجوانان و آموزه های رضوی، نقش مسجد در ترویج سبک زندگی رضوی، مسجد و ترویج خوبی ها و مهربانی ها و آموزه های رضوی و تشکل های فرهنگی و معارف رضوی از جمله محورهای مورد بررسی در بخش پژوهشی این جشنواره ملی است.

 

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی محراب خاطر نشان کرد: فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویا نمائی، داستان کوتاه، شعر، نشریه، نشریه دیواری، پوستر و بروشور از جمله سرفصل های بخش برنامه های تولیدی جشنواره ملی محراب است.

 

وی افزود: در حال حاضر بیش از 150 اثر در قالب های شعر، داستان کوتاه و بیش از 50 اثر در بخش های فیلم کوتاه و انیمیشن بخش تولیدی جشنواره ملی محراب ارسال شده است.

 

مسئول دبیرخانه جشنواره ملی محراب ادامه داد: همچنین بیش از 60اثر در قالب پوستر و بیش از 70 اثر بصورت نشریه در بخش تولیدی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

 

عبداللهی به زمان آغاز داوری این جشنواره اشاره کرد و افزود: داوری آثار دریافتی در بخش های الگویی، تولیدی و پژوهشی از ابتدای شهریور ماه به مدت یک هفته آغاز می شود.



وی به زمان برگزاری آیین اختتامیه جشنواره ملی محراب اشاره کرد و تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره در آستانه میلاد حضرت ثامن الحجج(ع) با حضور برگزیدگان، مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 391708

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha