اعزام 2 هزار و 500 دانش آموز همدانی به اردوهای طرح هجرت

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج سازندگی استان همدان، از اعزام 2 هزار و 500 دانش آموز همدانی در قالب اردوهای طرح هجرت طی تابستان جاری به مناطق محروم این استان خبر داد.

شهرام صادقی، مسئول بسیج سازندگی استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: 2هزار و 500 دانش آموز همدانی طی تابستان جاری در 200 مدرسه استان به کار جهادی می پردازند.


وی افزود: دانش آموزان استان همدان در قالب اردوهای طرح هجرت از 20 مرداد تا 20 شهریور در مناطق محروم همدان ارائه خدمت می کنند.


وی تصریح کرد: طرح هجرت و اردوهای جهادی به خوبی فرهنگ کار و تلاش را در جامعه رواج داده است و همچنین این برنامه معنوی خاص دانش‌آموزان نبوده و اکثر دستگاهای اجرایی می‌توانند از این طرح بهره‌برداری کنند.


صادقی، با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهداف جدی این طرح محسوب می‌شود، افزود: به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه دانش‌آموزان این طرح اجرا شده و تاکنون موفقیت‌های بسیاری به دست آورده است.


وی ابراز داشت: کمک به مناطق محروم، تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین جوانان و نوجوانان، ایجاد مهارت‌های شغلی، غنی سازی اوقات فراغت از جمله اهداف مهم این طرح است.


مسئول بسیج سازندگی استان همدان، با بیان اینکه کمک به سازندگی و خدمات‌رسانی به مناطق محروم جامعه از دیگر اهداف این طرح است، افزود: جوانان با حضور در این طرح با روحیه فداکاری و ایثار و کمک به همنوع آشنا می‌شوند.


وی از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در قالب اردوهای طرح هجرت خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه‌های مذهبی، ورزشی و اردویی از فعالیت‌های مهم این اردوها است.


پایان پیام
 

کد خبر 392233

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha