برگزاری طرح اوقات فراغت در 42 کانون فرهنگی و هنری گچساران

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: هم اکنون طرح اوقات فراغت در 42 کانون فرهنگی و هنری این شهرستان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید زمان علی ‌پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران شب گذشته (19 مرداد) در مراسم تجلیل از روز خبرنگاران این شهرستان ضمن تبریک این روز، گفت: خبرنگاران باید در انجام فعالیت‌ های خبری خود ضمن آسیب ‌شناسی مشکلات با نقد منصفانه و بدون غرض نسبت به یادآوری مشکلات اقدام کنند.

علی پور خبرنگاران را سربازان عرصه خبر و اطلاع ‌رسانی دانست و افزود: خبرنگاران می ‌توانند مشاورانی قابل اعتماد برای مسئولان باشند؛ زیرا آنها نگاه و دید دقیق ‌تری نسبت به مشکلات و موانع موجود در یک جامعه دارند.

وی در ادامه به گوشه ‌ای از عملکرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران اشاره و اظهار داشت: برگزاری جشن ‌های ملی و مذهبی مختلف از ابتدای سال تاکنون و فعالیت چشمگیر در اهدا کتاب به کانون‌ های فرهنگی هنری و همایش بزرگ تجلیل از نام آوران عرصه فرهنگ و هنر از جمله اقدامات این اداره از ابتدای سال تاکنون بوده است.

این مسئول فرهنگی و هنری ادامه داد: طرح ضیافت سفره کریمانه به مناسبت ولادت امام حسن(ع)، همکاری مطلوب در برگزاری روز قدس، راه ‌اندازی نمایشگاه کاریکاتور غزه و رمضان از دیگر اقدامات این اداره از ابتدای امسال تاکنون بوده است.

علی پور برگزاری کلاس‌ های قرآن در مؤسسات قرآنی و برگزاری کلاس‌ های اوقات فراغت در 42 کانون فرهنگی و هنری را از دیگر اقدامات فرهنگ ارشاد گچساران در سال جاری عنوان کرد.

وی برگزاری نمایشگاه کاریکاتور غزه در رمضان و شعر یکی از شاعران گچسارانی در راهپیمایی روز قدس بهترین را بهترین عملکرد برای این اداره دانست.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان این که جشنواره هنرهای تجسمی دعای باران با حضور 70 هنرمند نقاش از سراسر کشور آخرین روز هفته دولت در گچساران برگزار می‌ شود، گفت: در حال حاضر پنج نمایش توسط انجمن نمایش این اداره تولید شده که به اجرای عمومی رفته و در چند روز آخر برای شرکت در جشنواره فجر آماده می ‌شود.

پایان پیام/
 

کد خبر 392254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha