57 درصد از تعاونی‌های استان زنجان فعال است

خبرگزاری شبستان: معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سه هزار و 856 تعاونی در استان زنجان وجود دارد که 57 درصد از تعاونی‌ها فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی منطقی، معاون تعاون ادار کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان امروز(20 مرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود سه هزار و 856 تعاونی در استان زنجان اظهار کرد: از این تعداد تنها 57 درصد تعاونی‌ها فعال هستند.


وی در خصوص تعاونی‌های فراگیر جوانان و بانوان استان زنجان نیز مطالبی اشاره کرد و افزود: با توجه به شاکله ایجاد این 2 تعاونی در استان زنجان 70 درصد از اعضای آن جزو سه دهک پایین جامعه هستند.


این مقام مسئول به حمایت‌های انجام شده از این تعاونی‌ها اشاره کرد و گفت: تعاونی فراگیر جوانان در زمینه تولید کود ورمی کمپوست فعالیت می کند.


به گفته منتطقی تعاونی بانوان نیز در زمینه تولید پوشال فعالیت می کرد که در حال حاضر با مشکلاتی روبه رو است که در حال بررسی این مشکلات هستیم.


وی به فلسفه تشکیل تعاونی و اجرای کارهای گروهی اشاره کرد و افزود: در استان زنجان از فعالیت‌هایی که به صورت تشکیل تعاونی انجام می شود، حمایت خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 392509

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha