برگزاری جشنواره خبری کمیته امداد در فارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از برگزاری جشنواره خبری کمیته امداد خبر داد و گفت: این جشنواره می تواند همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، علی الهیاری، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس امروز (21مرداد) در مراسم تجلیل از خبرنگاران از رسانه ها خواست برای فرهنگ سازی در خصوص مصرف در جامعه ورود پیدا کنند، گفت: در کشور مردم مانند کشورهای در حال توسعه پول می گیرند و مانند کشورهای اول اقتصادی خرج می کنند و برای همین همیشه هشت شان گروه 9 است.


وی با تاکید بر اینکه توانمندی رسانه ها باعث می شود تا دستگاه های اجرایی توانمند تر شوند، افزود: خبرنگاران فرماندهان اصلی عرصه رسانه هستند.


این مقام مسئول اظهار داشت: امروز قلم رسانه ها بر این باشد که فقر همبستگی اجتماعی را از هم می پاشد و آسیب های روانی جامعه را افزایش خواهد داد و به طور قطع اگر این حساسیت ایجاد شود مردم نیز ورود پیدا خواهند کرد و فقر در جامعه رخت برمی بندد.


وی از برگزاری جشنواره خبری کمیته امداد خبر داد و افزود: این جشنواره می تواند همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد برگزار شود که تیتر، خبر، گزارش، یادداشت و عکس برتر در آن بررسی و تجلیل شود.


خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم از زحمات خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 392929

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha