ارسال بیش از 1700 اثر به دومین دوره جشنواره کشوری روح خدا در استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، از ارسال یک هزار و 720 اثر به دومین جشنواره کشوری روح خدا خبر داد.

محسن رستگاری مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، با اشاره به پایان مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کشوری روح خدا به خبرنگار شبستان در یزد گفت: یک هزار و 720 اثر جهت حضور در این جشنواره به دبیرخانه دائمی جشنواره کشوری روح خدا در استان یزد ارسال شده است.


وی با بیان اینکه دومین جشنواره کشوری روح خدا در 12 بخش برگزار می شود افزود: بخش مسابقه کتابخوانی از کتاب شرح دعای سحرامام خمینی (ره) با بیش از یک هزار و 200 شرکت کننده بیشترین تعداد آثار ارسالی را به خود اختصاص داده است.


رستگاری تصریح کرد: بخش مسابقه پیامکی با 235 اثر و شعر و سرود با 69 اثر در رتبه دوم و سوم تعداد آثار ارسالی به جشنواره قرار دارند.


وی افزود: در بخش نقاشی و خوشنویسی 48 اثر، در بخش وبلاگ نویسی 38 اثر، در بخش مقاله نویسی 32 اثر، در بخش نامه ای به روح خدا 19 اثر، در بخش خاطره نویسی 13 اثر، در بخش وصیت نامه امام(ره) 11 اثر و در بخش عکاسی 8 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره کشوری روح خدا ارسال شده است.


رستگاری با اشاره به حضور هشت اثر در بخش ویژه دومین جشنواره کشوری روح خدا گفت: این بخش با موضوع عنوان اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری برای امسال (اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی) برگزار شده است.


وی با بیان اینکه کار داوری آثار آغاز شده است اظهار داشت: اسامی منتخبان دومین جشنواره کشوری روح خدا 31 مرداد همزمان با روز جهانی مساجد اعلام می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 392974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha