پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی رضوی در ایلام

خبرگزاری شبستان: نماینده جشنواره ملی رضوی در ایلام، از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره ملی رضوی با عنوان خاطره نویسی و سفرنامه نویسی رضوی در این استان، خبر داد.

حمدالله نوروزی، نماینده جشنواره ملی رضوی در ایلام، صلح امروز(22 مرداد) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، گفت: 20 مرداد آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بوده و که در مجموع 200 اثر از استان های سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است.


وی با بیان اینکه این آثار با موضوع خاطره نویسی و سفرنامه نویسی توسط اساتید حوزه ادبیات استانی مورد بررسی و داوری قرار خواهند گرفت، افزود: جشنواره ملی فرهنگی و هنری رضوی همزمان با دهه کرامت امسال برای هشتمین سال متوالی در ایلام برگزار می شود.


نوروزی، با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره اسفند سال گذشته در سراسر کشور توزیع شده است، تصریح کرد: برگزیدگان این جشنواره در 2 بخش زیر 18 سال و بالای 18 سال، دهم شهریور ماه امسال همزمان با دهه کرامت در آیینی با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.


نماینده جشنواره ملی رضوی در ایلام، ابراز کرد: گسترش فعالیت های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

 

گفتنی است، جشنواره ملی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با هدف ترویج فرهنگ رضوی و آشنایی بیشتر با زندگی نامه و سیره امام هشتم شیعان، در دهه کرامت از میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) در استان های مختلف کشور برگزار می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 393064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha