حمایت کودکان دهلرانی از کودکان غزه

خبرگزاری شبستان: جمع کثیری از کودکان و نوجوانان دهلرانی، صبح امروز(23 مرداد) در یک گردهمایی بزرگ، حمایت خود را از کودکان بی دفاع غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، بیش از 150 نفر از کودکان دهلرانی با گردهمایی در محل سرسرای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان، خشم و انزجار خود را جنایت رژیم صهیونیستی بر علیه مردم بی دفاع غزه و حمایت از کودکان سرزمین های اشغالی فلسطین در قاب نقاشی به تصویر کشیدند.


امام جمعه دهلران، در این مراسم با محکوم کردن جنایت رژیم اشغالگر قدس در غزه، گفت: کودکان غزه بدون اینکه جرمی مرتکب شوند، ا توسط رژیم وحشی و صهیونیست اسرائیل کشته می شوند و سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر هیچ توجهی نمی کنند.


حجت الاسلام سید محسن موسوی، با بیان اینکه بیش از 60 سال است که مردم بی گناه و مظلوم فلسطین در اردوگاه ها در دیگر کشورها آواره شده اند، افزود: بدترین جنایت ها توسط صهیونیست های غاصب، علیه برادران مسلمان ما صورت می گیرد و ما باید با هر نحو ممکن از آنان حمایت کنیم.


وی، ابراز کرد: اگر جهان اسلام و کشورهای اسلامی و سران آنها با هم باشند، مردم مظلوم، بی‌دفاع و بی‌گناه غزه توسط رژیم خون‌آشام، آدمکش و کودک‌کش رژیم جعلی صهیونیستی این طور قتل عام نمی‌شدند.


امام جمعه دهلران، با اشاره به حضور و حمایت کودکان ایران اسلامی از کودکان بی دفاع غزه، یادآور شد: این نقاشی های کودکان دهلرانی نشان از احساس مسئولیت و همدردی این کودکان با هم سن و سال های خود در فلسطین اشغالی است.


فرماندار دهلران، نیز در این مراسم با محکوم کردن جنایت های غیرانسانی صهیونیست ها علیه کودکان غزه، گفت: این حضور و نقاشی های معنادار شما بچه ها نشان از عشق و علاقه کودکان ایرانی به همسالان مظلوم خود در غزه است.


امیدعلی سبزی، افزود: کودک کشی های امروز در کنار اوج وحشی گری و جنایت های غیرانسانی صهیونیست ها، فاجعه ای بسیار وحشتناک و دردناک نزد همه ملت ها به شمار می رود.


وی، خاطرنشان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی باعث تنفر بیش از پیش و انزجار بی سابقه افکار عمومی جهانیان از اسراییل غاصب و منحوس شده است.


گفتنی است، در این مراسم، کودکان دهلرانی، با شعارهای "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر صهیونیست کودک کش" خشم و انزجار خود را از جنایت ها و اقدام های رژیم صهیونیستی در کشتار کوچک و بزرگ و زنان و کودکان غزه نشان دادند.


نمایشگاهی از آثار و نقاشی های کودکان دهلرانی با موضوع حمایت از کودکان غزه در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دهلران برپا شد.


پایان پیام/


 

کد خبر 393387

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha