مساجد مراکز تربیت اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شیراز با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد در روز 30 مرداد ماه، گفت: مساجد مراکز تربیت اسلامی هستند و باید در راستای توسعه خانه خدا بر روی زمین بکوشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در فارس امروز (24مرداد) در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن انتقاد شدید از کارایی شهرداری شیراز در خصوص قطار شهری و ترافیک شیراز، گفت: وقت مردم ارزش دارد چرا باید برای عبور از یک مسیر ساعت ها در ترافیک خیابان بمانند.


خطیب جمعه امروز شیراز وضعیت ترافیک را باعث نگرانی و کلافگی مردم دانست و افزود: مشکلات شیراز هنوز سر باز نکرده است و در این زمان باید فکری به حال آن کرد.


امام جمعه شیراز با اشاره به فرارسیدن روز جهانی مساجد در روز 30 مرداد ماه، گفت: مساجد مراکز تربیت اسلامی هستند و باید در راستای توسعه خانه خدا بر روی زمین بکوشیم.


نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرارسیدن سالروز کودتای ننگین 28 مرداد در سال 32، اضافه کرد: این کودتای آمریکایی با محوریت اراذل و اوباش شهر اجرایی شد.


وی با اشاره به 26 مرداد سالروز آزادسازی آزادگان نیز گفت: این افراد با تحمل مشقت های فراوان توانستند با مقاومت خود ایران اسلامی را سر بلند کنند.


پایان پیام/

کد خبر 393555

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha