فرزندان باید با تربیت اسلامی به خوی انسانیت برسند

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم استان کهگيلويه و بويراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که فرزندان باید با تربیت اسلامی به خوی انسانیت برسند، اظهار داشت: تربیت اولیه فرزندان از خانواده نشات می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، کارکنان و اعضاي کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته ملي كودك با نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

آیت ‌الله سيد شرف الدين ملک حسيني، نماینده ولی فقیه در استان کهگيلويه و بويراحمد در اين دیدار صميمي که با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفت، به تربیت اسلامی کودکان تاکید کرد.

وی اظهار داشت: مهم ‌ترین فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تربیت و پرورش و انسان سازي است.

این مسئول با اشاره به این که کودکان و نوجوانان آینده جامعه اسلامی را می ‌سازند، افزود: ان چيزي که بايد ساخته شود، کودکي بصير است.

ملک حسيني تصریح کرد: به سرعت کودکان و نوجوانان را دريابيد قبل از اين که دشمن با ابزارهای مختلف جنگ فرهنگی کودکان و نوجوانان را نشانه بگيرد.

نماینده مردم استان کهگيلويه و بويراحمد در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که فرزندان باید با تربیت اسلامی به خوی انسانیت برسند، اظهار داشت: تربیت اولیه فرزندان از خانواده نشات می‌گیرد.

آيت الله ملک حسيني به قدرت ابزارها و دستگاه ‌های فرهنگی در تربیت کودکان اشاره و خاطرنشان کرد: بیشترین قدرت پرورش کودکان در دست مربيان کانون پرورش فکری است.

وي از کودکان و نوجوانان خواست که دغدغه هاي خود و جامعه را به صورت قصه عنوان کنند.

سید هانی حسینی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگيلويه و بويراحمد نيز در ابتداي اين ديدار با اعلام گزارشي از فعاليت هاي ستاد هفته ملي كودك، گفت: برنامه هاي فرهنگی به مناسبت  هفته ملي کودک در استان در حال برگزاري است.

حسيني شاخص ترين برنامه ‌های هفته ملي کودک را برشمرد و گفت: ایجاد نمایشگاه ویژه کودکان و نوجوانان در محل کانون پرورش فکری، اجرای برنامه ‌های متنوع فرهنگی در رسانه ملی، برگزاری همایش، ايراد سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه ياسوج و سي سخت، نشست ‌های تخصصی با والدین از مهم‌ترین برنامه ‌های هفته ملی کودکان در کهگيلويه و بويراحمد است.

اجراي سخنراني، شعرخواني و قصه گويي از ديگر برنامه هایي بود که توسط اعضاي کانون در ديدار با نماينده ولي فقيه برگزار شد.

پایان پیام/

کد خبر 408740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha