تربیت معنوی فرزندان  بسیار مورد توجه قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی (عج)بروجن گفت: از مهمترین ابعاد تربیت، تربیت معنوی است که در تربیت اسلامی، پرورش این بعد غایت همه ابعاد دیگراست.

حجت‌الاسلام احمد رضا مهدیه، مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی (عج) بروجن، به خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد گفت: تربیت اساسی ترین مساله انسان است که بدون آن به سعادت دنیا و آخرت نائل نمی شود.

 

وی افزود: معصومین(ع) همچنان که در سایر ابعاد زندگی، چراغ هدایت پیروان خود بوده اند در زمینه تربیت نیز بهترین و مطمئن ترین الگویند.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) بروجن با اشاره به ابعاد مختلف تربیت افزود: از مهمترین ابعاد تربیت، تربیت معنوی است که در تربیت اسلامی، پرورش این بعد غایت همه ابعاد دیگر است.

 

مدیر حوزه علمیه برادران حضرت مهدی(عج) بروجن گفت: امام باقر(ع) در سیره تربیتی خود از شیوه ذکر و یاد خدا به شکل خاصی بهره جستند تا حدی که امام صادق(ع) فرمودند: پدرم، امام باقر(ع) بسیار یاد خدا می‌کرد، همراه او راه می رفتم او را در حال ذکر می دیدم با او غذا می خوردم اورا در حال یاد خداوند می دیدم، با مردم سخن می گفت و این کار اورا از یاد خدا غافل نمی کرد.

 

حجت‌الاسلام مهدیه در پایان تأکید کرد: شیعیان راستین ائمه علیهم السلام باید در تربیت فرزندان خود بسیار دقت و توجه داشته باشند.

 

پایان پیام/

کد خبر 407762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha