مردم غزه از نظر عقیدتی مظلوم هستند

خبرگزاری شبستان: استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم غزه در کنار ظلم هایی که به آنها روا داشته می شود از نظر عقیدتی هم مظلوم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، استاد حوزه و دانشگاه، بعدازظهر دیروز (24 مرداد) در اجتماع مادران گرگانی به مناسبت گرامیداشت کودکان شهید غزه و عراق و محکومیت رژیم کودک کش اسرائیل در امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان اظهار داشت: از یک طرف شیعیان افراطی آنها را دشمنان اهل بیت (علیهم السلام) می دانند و مخالف کمک به آنها هستند.
 

وی افزود: نگاه افراطی برخی از شیعیان به مردم غزه خواسته اصلی دشمنان اسلام است که موجب تفرقه بین مسلمانان می شود.


حجت الاسلام بی آزارتهرانی با اشاره به حمله تکفیری های داعش به حرمین شریفین، خاطرنشان کرد: این شیعیان افراطی که اینچنین خود را مدافع اسلام نشان می دهند در چنین شرایطی مهر سکوت بر لب می زنند و از مقدسات اسلامی دفاع نمی کنند.


به گفته وی، آنها بدون توجه به سخنان علمای شیعه، همسو با دشمنان اسلام، اهل سنت را دشمن اهل بیت (علیهم السلام) می دانند.


استاد حوزه و دانشگاه مردم غزه را مظلومان حقیقی دانست که مدت ها قبل از راه های هوایی، زمینی و دریایی مورد تحریم واقع شدند و ضروری ترین نیازهایشان را نمی توانند دریافت کنند.


حجت الاسلام بی آزارتهرانی تاکید کرد: مردم غزه با رویکرد توحیدی، فقط با تقدیم عزیزان خودشان، رژیم غاصب اسرائیل را که دشمن قسم خورده اسلام است، زمین گیر کردند.


وی گفت: اسرائیلی ها به کمپی که سازمان ملل متحد برای کودکان آماده کرده بود حمله کردند و همه کودکان را در آنجا به شهادت رساندند.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: آتش بس اخیر، پیروزی مردم این بخش از سرزمین های اشغالی را در جنگ نابرابر و ناجوانمردانه صهیونیست ها علیه آنها ثابت کرد.


حجت الاسلام بی آزارتهرانی با بیان اینکه صهیونیست ها، گروه متعصب نژادپرست هستند، گفت: آنها در کتاب خود معتقدند که پروردگار دو نوع حیوان آفریده است.


وی این دو حیوان را، یکی چهار پا و دیگری دو پا بیان کرد و توضیح داد: به عقیده صهیونیست ها، انسان بودن فقط به آنها اختصاص دارد و هیچ کسی غیر از آنها آدم نیست.


استاد حوزه و دانشگاه افزود: در اندیشه صهیوینست ها آمده که اگر بر سر چاهی رفتی و دیدی کسی کمک می خواهد اگر صهیونیست بود به او کمک کنید و اگر از نژاد دیگری بود سنگی بر سرش بیندازید.


پایان پیام/

 

کد خبر 393597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha