افتتاح خانه کاریکاتور حوزه هنری البرز با موضوع "حقوق بشر در غزه"

خبرگزاری شبستان: مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان البرز از افتتاح نخستین خانه کاریکاتور در حوزه هنری استان البرز با موضوع "حقوق بشر در غزه" خبر داد.

محمد مهرابی، مسئول واحد تجسمی حوزه هنری استان البرز در  گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، در خصوص اعلام این خبر گفت: با آغاز به کار کارگروه تجسمی جوان البرز که با همت حوزه هنری استان البرز؛ موضوع افتتاح خانه های تخصصی در دستور کار این حوزه قرار گرفت.

 

به گفته مهرابی، با افتتاح خانه عکاسان و خانه گرافیک ، افتتاح "خانه کاریکاتور" در سال93 از مهمترین برنامه های واحد تجسمی بود که به لطف پروردگار و تلاش همکاران، با برگزاری اولین ورک شاپ آن افتتاح خواهد.

 

این مسئول اهداف خانه های این واحد را انسجام فعالیت هنرمندان در رشته‌های تخصصی و ایجاد شرایطی برای بکارگیری توانمندی آنان در فضای استان دانست و توضیح داد: با برنامه ریزی های انجام شده، هدف این است، که این خانه ها به محل امنی برای حضور هنرمندان و جریان سازی هنر انقلابی و ارزشی تبدیل شود.

 

وی در خصوص نخستین خانه کاریکاتور در البرز توضیح داد: نخستین برنامه آن نیز برگزاری ورک شاپ کاریکاتور "زخم غزه" می باشد که هنرمندان نیز همراه با احساسات برانگیخته مردمی و هم دوش مردم و مجاهدان مقاوم فلسطین با زبان موجز و رسای هنر انزجار خویش از این رژیم سنگ دل را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

از همین رو این ورک شاپ با موضوع "حقوق بشر در غزه" و وقوع فاجعه انسانی در میان مردم مظلوم این منطقه اختصاص یافته است و در روز دوشنبه 27 مرداد ماه93 ساعت15 برگزار خواهد شد که امید است در این فراخوان قدمی هرچند کوچک در دفاع از مظلویت فلسطین برداشته شود.

 

گفتنی است علاقمندان می توانند تا روز یکشنبه 26 مردادماه93 جهت ثبت نام با شماره تلفن 34473011-34472287 تماس حاصل نمایند و یا با مراجعه حضوری به حوزه هنری استان البرز به آدرس کرج/ضلع جنوبی میدان نبوت/خیابان میلاد4 حضور بهم رسانند.

 

پایان پیام/

کد خبر 393635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha