اجرای نمایش خیابانی اقتصاد و فرهنگ در دهلران

خبرگزاری شبستان: نمایش خیابانی اقتصاد و فرهنگ در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت هادی در شهرستان دهلرن برگزار شد.

ایرج رضایی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران، صبح امروز(25 مرداد) در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این نمایش 45 دقیقه ای، به همت گروه نمایش انجمن تئاتر این شهرستان در خیابان های سطح این شهرستان اجرا شده است.

وی، با بیان اینکه در این نمایش خیابانی، توجه به اخلاق پسندیده قناعت در فرهنگ اسلامی مد نظر قرار گرفته است، افزود: گام برداشتن در راستای شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، ترویج روحیه اقتصاد مقاومتی در بین جوانان و نوجوانان و استفاده از ابزار هنر در راستای انتقال پیام های فرهنگی از اهداف برگزاری این نمایش خیابانی است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهلران، با اشاره به اینکه جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از هنرهای نمایشی دارند، یادآور شد: زبان هنر به ویژه نمایش بهترین ابزار و زبان برای بیان موضوعات و فرهنگ سازی در سطح جامعه به ویژه اقشار جوان و نوجوان است.

رضایی، ابراز کرد: ما باید با سرلوحه قرارد دان پیام ها و بیانات مقام معظم رهبری گام برداریم تا به قله های ترقی و پیشرفت صعود کنیم و امروز هم با توجه به شرایط روز جهانی و کشور، نیازمند ترویج فرهنگ های ناب اسلامی به ویژه فرهنگ قناعت در سطح جامعه هستیم.

وی، در پایان با اینکه این نمایش جهت حضور در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان آماده شده است، خاطرنشان کرد: گروه های نمایشی و تئاتر خیابانی شهرستان دهلران از استعدادهای بالقوه ای برخودار بوده و همه ساله شاهد درخشش این گروه ها در سطح ملی و کشوری هستیم.

گفتنی است، این نمایش به کارگردانی حیدر رضایی، و بازیگری مالک آبسالان و مصطفی کولیوندی مورد استقبال علاقه مندان و جوانان این شهرستان قرار گرفته است.

 پایان سپام/

 

کد خبر 393695

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha