تابلوی امید به همت هنرمندان به نمایش گذاشته می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل، تابلوی امید به همت هنرمندان به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل و به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، در جلسه شورای اداری استان اردبیل در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان، اظهار کرد: ‌در قالب این طرح دو سینمای قدس و انقلاب اردبیل در یک سانس به شکل رایگان عملکرد یک سال گذشته دولت تدبیر و امید را به نمایش گذاشته تا مردم بیشتر با کارها و تحولات انجام شده آشنا شوند.


وی، تصریح کرد: اهالی فرهنگ و هنر با توجه به شرایط و موقعیت خاص و ضرورت بهره‌مندی از برکات مادی و معنوی سفر رئیس جمهور کمیته تخصصی خود را فعال کرده به طوریکه کمیته هنری در صدد تهیه و طراحی پوستر، بنر و دیگر اقلام تبلیغاتی در آستانه استقبال از سفر رئیس جمهور هستند که با رنگ و محتوای متفاوت از گذشته طراحی، چاپ و در سطح شهر نصب می‌شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، از آماده‌سازی مجموعه فدک برای سخنرانی‌های متعدد رئیس جمهور در این سالن با شرایط مطلوب صدا و تصویر در تهیه اخبار و رویدادهای مختلف برای خبرنگاران خبر داد و گفت: ما برای پوشش کامل رسانه‌ای این رویداد آماده هرگونه همکاری با اصحاب رسانه‌ هستیم و در کنار آن سایر هنرمندان نیز آماده هستند تا در این مراسم‌ها حضور پیدا کرده و حتی هنرمندان رشته عکاسی و تصویربرداری به تهیه مستند مناسب از این سفر اقدام کنند.


اسحاقی، افزود: تشکل‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد وابسته به فرهنگ و ارشاد نیز به شکل عظیم و گسترده در استقبال از رئیس جمهور وارد عمل شدند به طوری که تابلوی امید به همت هنرمندان نخبه این استان تدارک دیده شده تا در استادیوم تختی به نمایش گذاشته شود.


وی، بیان کرد: علاوه بر آن تعدادی از هنرمندان آلبوم هدایای 85 اثر خود را آماده کردند تا تقدیم رئیس جمهور کنند که تصمیم‌گیری نهایی برای فروش این محصولات هنری با پیشنهاد رئیس جمهور است.


اسحاقی، در پایان سخنان خود، از برپایی 30 ایستگاه در مناطق مختلف شهری برای مستندسازی دل‌نوشته‌های مردم از رئیس جمهور خبر داد و یادآور شد: ما با دعوت از گروه‌های موسیقی محلی سعی کردیم تا در آستانه این سفر فضای شهر و دیارمان را پرشور و نشاط کنند که در این زمینه طرح «سینما سفر» با نمایش فیلم مستند فعالیت‌های انجام شده دولت تدبیر و امید از طریق دو سینمای اردبیل پخش می‌شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 393925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha