درخشش اثر کانون حضرت رقیه(س) یزد در جشنواره هنری دانش آموزان کشور

خبرگزاری شبستان: مقام نخست سی و دومین جشنواره هنری دانش آموزان کشوری در بخش مستند به اثر تولیدی کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یزد رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، مستند کوتاه انعکاس نور از کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یزد موفق به کسب مقام نخست سی و دومین جشنواره هنری دانش آموزان کشور در بخش مستند شد.

این جشنواره در 4 بخش مستند، نماهنگ، انیمیشن و داستانی برگزار شد که مستند انعکاس نور موفق شد از بین حدود 20 فیلم ارسال شده به بخش مستند مقام نخست را کسب کند.

دراین بخش مستند نگارگری از اصفهان و زندگی شهری از استان زنجان مقام های دوم و سوم را کسب کردند.


مستند انعکاس نور نخستین اثر تولید کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) می باشد که سال گذشته موفق شده بود به مرحله نهایی هشتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی راه پیدا کند.

مستند انعکاس نور به نویسندگی و کارگردانی احسان قانع و تهیه کنندگی حجت فتوحی در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) تولید شده است.


از دیگر عوامل اجرایی این مستند می توان به تصویربردار و تدوین حمید رضا شهامتی، نویسنده نریشن کرامت یزدانی، دستیار تهیه محسن لاله زاری، عکاس محمد جواد خیر اندیش و مدیر تولید سعید حریری زاده اشاره نمود.


مستند انعکاس نور روایت کننده حسرت دیدار امام رضا (ع) از زبان آینه ای است در مسجد فرط، مربوط به زمان افشاریه که بعد از گذر امام رضا (ع) از استان یزد در مسیر عبور خود به سمت خراسان در این مسجد نصب شده است.


مستند انعکاس نور همچنین در مرحله نخست جشنواره رشد پذیرفته شده است.


حوالی شهر بزرگ ساخته دیگر این کارگردان مسجدی در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) است که موفق به راهیابی به مرحله نهایی نهمین جشنواره ملی فیلم رضوی شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 394185

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha