ارسال 480 اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی از ارسال ۴۸۰ اثر خوشنویسی به جشنواره خوشنویسی رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، حجت الاسلام مهدی علیپور، مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی اظهار داشت:این جشنواره هر ساله با استقبال خوبی از طرف هنرمندان خوشنویس روبه رو می شود.

 

مدیر اجرایی دوازدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی اظهارکرد: به این دوره از جشنواره 480 اثر به ارسال شده و 12نفر از اساتید برجسته خوشنویسی به داوری آثار منتخب می‌پردازند.

 

سرپرست انجمن خوشنویسان مشهد عنوان کرد: در جشنواره‌ها طبق روال معمولی که وجود دارد، آثار ارسالی در دو مرحله اولیه و نهایی مورد داوری قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام علیپور با اشاره به به این مطلب که دوازدهمین جشنواره رضوی در رشته های نسخ، ثلث، نستعلیق و شکسته‌نستعلیق و خط تحریری برگزار می شود، گفت: جشنواره خوشنویسی رضوی یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌ها در جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(علیه السلام) است که امسال دوازدهمین دوره آن به صورت سراسری برگزار می‌شود.


وی گفت: این جشنواره با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ رضوی، جریان‌سازی هنر ایرانی اسلامی، الگوسازی و تبیین فرهنگ متعالی رضوی برگزار می شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 394289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha