بهره برداری از 61 پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در علی آباد کتول

خبرگزاری شبستان: فرماندار علی آباد کتول گفت: در هفته دولت 61 پروژه عمرانی و تولیدی با اعتباری افزون بر 119 میلیارد تومان در علی آباد کتول به بهره برداری رسیده و برخی هم عملیات اجرایی آنها آغازمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از علی آباد کتول، احمد تجری، فرماندارعلی آبادکتول، امروز (27 مرداد) در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: علیرغم کمبود اعتبارات در سال جاری، اما باتلاش مدیران دستگاه ها، تعداد 61پروژه عمرانی و تولیدی در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسیده و برخی هم عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.
 

وی افزود: برای بهره برداری و اجرایی شدن این پروژه ها مبلغی افزون بر 119میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.


تجری درعنوان این پروژه ها، گفت: مهمترین پروژه آغازعملیات اجرایی تولید کنتورهای دیجیتال است که 80 میلیارد تومان اعتباربرای اجرای آن در نظر گرفته شده است.


فرماندار علی آباد کتول اذعان داشت: افتتاح سالن ورزشی روستای محمد آبادکتول، افتتاح کارخانه تولیدی خوراک دام و طیور در فاضل آباد و افتتاح عملیات گازرسانی به روستاهای کوهستانی دهنه محمدآباد کتول از جمله مهمترین پروژه های شهرستان علی آباد کتول در هفته دولت است.


تجری همچنین اظهار داشت: علاوه بر افتتاحیه ها و بهره برداری ها، برنامه های فرهنگی و متنوع زیادی هم برای شهروندان و جوانان در نظرگرفته شده است که ایام هفته دولت را با شادابی و نشاط آذین خواهد بخشید.


فرماندار علی آبادکتول همچنین گفت: روسای ادارات و نهادها با استفاده بهینه ازاعتبارات سعی کنند بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند تا مردمی که شایسته خدمتند از خدماتی که در شان آنهاست برخوردار شوند.


قاسمی، رئیس اداره برق شهرستان علی آباد کتول گفت: میزان مصرف برق در سطح شهرستان علی آباد کتول بیش از حد معمول و انتظار رسیده است که با توجه به این روند ممکن است مجبور به نوبت بندی در مصرف برق شویم.


وی افزود: در جهت جلوگیری از مصرف بی رویه و رعایت الگوی مصرف در سطح شهرستان، ستاد مدیریت مصرف برق در شهرستان را تشکیل داده ایم تا بتوانیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شهروندان از این نعمت محروم نشوند.


قاسمی همچنین خاطر نشان کرد: سرویس کاری و تمیز کردن فیلتر دستگاه های کولر و اسپیلت می تواند تاثیر زیادی در کاهش مصرف برق داشته باشد که این عمل علاوه بر اجرا شدن در منازل لازم است ادارات نیز به آن مبادرت ورزند.


وی گفت: اگر درجه کولر و اسپیلت را بر روی 25 قرار دهیم از مصرف بی رویه برق جلوگیری کرده ایم و دیگر کولرها لازم نیست بطور مستمر از برق استفاده کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 394649

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha