رئیس جمهور میهمان اردبیلی ها/روحانی فردا هفتمین سفراستانی را رقم میزند

خبرگزاری شبستان: رئیس دولت یازدهم فردا چهارشنبه راهی شمال غرب ایران می شود تا در جمع مردم اردبیل حضور یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان فردا هفتمین سفر استانی خود را با حرکت به سوی شمال غرب ایران رقم می زند.

بنابراین گزارش، فردا 29 مرداد روحانی میهمان مردم اردبیل خواهد بود.

در خصوص جزئیات این سفر در خبرها آمده است که در ابتدای این سفر روحانی با مردم استان اردبیل دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.

همچنین برگزاری جلساتی با حوزه های تخصصی، دیدار با علما، ایثارگران و نخبگان این استان، شرکت در جلسه شورای عالی اداری و نشست خبری با خبرنگاران از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

علاوه بر این برخی از وزیران و معاونان رئیس جمهور به برخی از شهرهای استان اردیبل به نمایندگی از رئیس جمهور سفر و از نزدیک با مردم دیدار خواهند داشت.

به گزارش شبستان، روز چهارشنبه همزمان با سفر روحانی به استان اردبیل روز مهمی برای دولت یازدهم است زیرا فردا جلسه استیضاح اولین وزیر کابینه تدبیر و امید در غیاب رئیس جمهور برگزار می شود.

به همین دلیل دولت از مجلس درخواست کرد تا این جلسه را به امروز یعنی سه شنبه انتقال دهد که با مخالفت نمایندگان روبرو شد.

در همین رابطه محمد باقر نوبخت معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور امروز در پاسخ به سئوال خبرنگاران درباره حضور رئیس جمهور در مراسم استیضاح فرجی دانا گفت: سفر رئیس جمهور به استان اردبیل برای حضور در جمع مردم آن از پیش برنامه ریزی شده بود و در این جلسه هیات وزیران بنا به تناسب کاری که با این موضوع دارند حضور خواهند یافت.

سفر به اردبیل هفتمین سفر استانی کاروان تدبیر از آغاز دولت یازدهم است. پیش از این رئیس جمهور و هیئت دولت به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، کردستان، چهارمحال و بختیاری سفر کرده اند.

پایان پیام/
 

کد خبر 394707

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha