حضور صدا وسیما در برنامه های دهه کرامت مساجد

خبرگزاری شبستان: مدیر اطلاع رسانی روابط عمومی صدا وسیما با اشاره به فعالیت های این سازمان در طول دهه کرامت اظهار کرد: برنامه های برخی مساجد در دهه کرامت از سوی صدا وسیما پخش می شود.

«سید هادی شریف زاده»، مدیر اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان صدا و سیما با اشاره به برنامه های صدا وسیما در طول دهه کرامت به خبرنگار حوزه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان گفت: طبق روال سال های گذشته رسانه ملی در دهه کرامت برنامه های ویژه ای را برای پخش در شبکه های رادیویی و تلویزیونی تدارک دیده است.


وی ادامه داد: امسال طبق تصمیماتی که برای گسترش تبلیغات این دهه مکرم اتخاذ شده است، نمایندگانی از سه مرکز استانی صدا و سیما و تهران که بیشترین برنامه های این دهه در آنها برگزار می شود در ستاد اجرایی دهه کرامت حضور می یابند تا پوشش برنامه های این دهه را منسجم تر پی بگیرند. بر این اساس نمایندگانی از مراکز صداو سیما در شیراز، قم، مشهد و تهران در ستاد برگزاری این دهه حضور می یابند تا با حجت الاسلام ارباب سلیمانی دبیر این ستاد همکاری کنند.


مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان صدا و سیما، گفت: این همکاری شامل مواردی از جمله اعلام برنامه های مختلف دهه کرامت، پوشش جشنواره ها و همایش های مربوط به این دهه، تولید و پخش تیزرهای تبلیغی، پوشش برخی مراسم و جشن های مردمی در کشور، تدارک برای ارتباط های مستقیم از محل برگزاری برنامه های دهه کرامت در نقاط مختلف کشور و ارتباط زنده با حرمین شریف در مشهد، قم و شیراز در روز های خجسته میلاد در دهه کرامت خواهد بود.


شریف زاده با اشاره به رویکرد سازمان صدا و سیما در حوزه برنامه های معارف اظهار کرد: سازمان صدا وسیما همواره از فرصت پخش برنامه های مناسبتی برای انتقال پیام های معارفی واخلاقی به مخاطب خودبهره برده است، بنابراین در بحث دهه کرامت که ویژه گرامیداشت ولادت امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت است برنامه هایی با موضوع بررسی زندگانی وتبیین شخصیت آن بزرگواران از رسانه ملی پخش خواهد شد.


مدیر اطلاع رسانی سازمان صدا و سیما گفت: سازمان صدا وسیما در سیر برنامه های معارفی از حضور علما، اساتید و کارشناسان مختلفی بهره برده و تلاش دارد رویکرد ویژه ای را نسبت به این ایام داشته باشد.


وی ادامه داد: همچنین شبکه های استانی و شبکه تهران نیز برنامه های ویژه برخی مساجد در بزرگداشت دهه کرامت را به روال سال های گذشته پوشش می دهند.
 

پایان پیام

کد خبر 394897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha